Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

N900 newbie...

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 05 October 2010 - 20:07

Catzelein
  • Catzelein
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Kom nyss hem med en N900 utan att ha forskat så mycket kring den innan eftersom jag fastnade för den direkt i butiken. Nu funderar jag på om jag var lite för snabb i mitt beslut?

Har inte ork att läsa igenom hela den "officiella N900"-tråden här, utan hoppas på att få lite nybörjarhjälp ändå. Jag är inte programmeringskunnig och har heller inte haft Nokia på massor av år så jag vore tacksam för att få instruktioner på dagisnivå. Typ. Tack!

Första frågan. Hur i hel***e kan man sälja en telefon som man inte kan skicka/ta emot MMS med? Vad rekommenderar ni mig att ladda ner för att få igång det?

Andra frågan. Varför ser jag inte vem som ringt eller sms:at mig när jag låser upp knapplåset? Jag vill ha det överst så jag ser vad jag missat. Eller ska man öppna upp den på annat sätt än dra lilla knappen på kortsidan?

Tredje frågan. Vad behöver jag mer veta just nu för att klara av mitt vardagstelefonanvändande?

Postad 05 October 2010 - 21:14

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Kom nyss hem med en N900 utan att ha forskat så mycket kring den innan eftersom jag fastnade för den direkt i butiken. Nu funderar jag på om jag var lite för snabb i mitt beslut?

Har inte ork att läsa igenom hela den "officiella N900"-tråden här, utan hoppas på att få lite nybörjarhjälp ändå. Jag är inte programmeringskunnig och har heller inte haft Nokia på massor av år så jag vore tacksam för att få instruktioner på dagisnivå. Typ. Tack!

Första frågan. Hur i hel***e kan man sälja en telefon som man inte kan skicka/ta emot MMS med? Vad rekommenderar ni mig att ladda ner för att få igång det?