Kommentarer till Hembiobygge av goggel
Postad 05 november 2010 - 21:16

/G
Postad 05 november 2010 - 21:26
Nu innan du hunnit så långt, vore det inte aningens bättre att placera dörren någon annanstans och skippa vinkeln? Jag tänkte dels för utrymmet men också för att högtalarna såg så inklämda ut i hörnet
Jag hatar att kritisera din planering, för det såg verkligen bra ut. Förhoppningsvis finns där något som jag inte ser som gör att det måste bli som du ritat
Men ha det i baktanke åtminstone
Denna kommer jag definitivt följa!
/G
Tack för att du tar dig tid att kommentera

Jag hade det som plan i början men eftersom det inte var ett rum från början, utan en del av vårt stora vardagsrum så blev det väldigt fyrkantigt och stelt med ett 90 graders hörn, det passade helt enkelt inte in.
Jag kommer troligtvis göra något åt högtalarna för jag håller med dig att det ser inklämt ut. Jag har satsat på att få en så stor duk som möjligt.
Min plan är att försöka bygga ett bra rum och sedan fixa elektroniken.
//G
Postad 09 november 2010 - 23:33

/G
Postad 10 november 2010 - 14:32
Bygg bilder e alltid kul att titta på, så lägg upp massa bilder. även på material av alla det slag du använder. lycka till med bygget.
Postad 10 november 2010 - 18:26
Jag tyckte det kändes mest naturligt att lägga duken på den väggen.
Jag har bytt setup på högtalarna om du kollar den senaste skissen som ligger först i albumet.
@passan1
Det blir en lurvig heltäckningsmatta på golvet så därför har jag inte täckt det.
Jag ska lägga upp så mycket bilder jag hinner

Postad 12 november 2010 - 13:10
Kan iof fundera på hur jag ska sätta spotarna i taket.
- 3 på duken
- 4 över soffan
- sen vore det snyggt med lite släpljus mot väggen.
Ja det finns lite att fundera på.......
Postad 12 november 2010 - 13:13
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar