Jag har köpt en LG 50PK760N på prov men tycker den är i minsta laget så nu vill jag byta till en 60"
Anledningen till att jag inte valde LG 50PK550 var för att jag behöver 4 HDMI (PK550 har 3) för detta fick jag betala 2000 kr extra. Det ser dock ut som att prisskillnaden mellan LG 60PK550N och LG 60PK760N är ca 3000 idag så jag får då betala 1000 kr extra (3000) för 1 HDMI port till. Självklart kan man börja fundera på om jag inte borde byta förstärkare och köra HDMI genom den men idag har jag en
Som jag är extremt nöjd med och den kostade 8000 kr på sin tid, ska jag har något liknande idag får jag säkert lägga ut lika mycket eller mer vilket gör att jag troligen förlorar mer på att gå denna vägen för att lösa HDMI problemet. Och HDMI switch har jag tittat på och det verkar inte finns rimliga lösningar, dessutom blir den ytterligare en produkt att få plats med.
Så de TV apparater jag tittat på är :
Jag hade föredraget Panasonic men de verkar ha en helt annan prisbild.
Sen finns det ju LCD apparater för rimliga priser så som :
Men vad jag förstår så producerar Plasma bättre bild och rörelse så länge man inte har väldigt mycket ljus i rummet vilket gör att LCD låter mindre intressant. Vi har en
i sovrummet som vi dock är väldigt nöjda med för vanlig TV men om den verkligen passar så bra till HD film som Plasman vet jag inte.
Värt att notera är att Samsung går bort helt då jag har extremt dålig erfarenhet av deras support.
Så vad säger ni? Har ni några goda råd?
Sökningen pågår
Avancerad sökning

3 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?