Kommentarer till Nya hemmabion av joakim99
Startad av
joakim99
, Jul 27 2011 07:09
18 svar till detta ämne
Postad 27 July 2011 - 07:09
Några bilder på min nya hemmabio. Nytt boende har gjort att jag numer kan ha ett eget rum till hemmabio/musikanläggning.
Postad 27 July 2011 - 07:24
Mums, riktigt fina prylar. Skulle vara kul att lyssna på dom burkarna.
Du har fått till riktigt bra bilder på slutet också!
Synd bara att det blir så jäkla mkt kabel!
Du har fått till riktigt bra bilder på slutet också!
Synd bara att det blir så jäkla mkt kabel!
Postad 27 July 2011 - 08:23
Riktigt maffigt och härligt! Gissar att systemet kan få väggarna att skaka ordentligt när du kör actionfilm...
Postad 29 July 2011 - 10:51
Riktigt fräscht! Gillar att du håller det enkelt! Men en fråga, hur stort är rummet? Man har ju hört att 802orna trivs bäst i större rum.
Postad 02 August 2011 - 12:07
Wow, riktigt fina prylar, de där högtalarna var länge mina drömhögtalare. Men jag stannade vid B&W 804. Sen gick jag över till elektrostater.
Lite kabellister hade gjort susen däremot
Lite kabellister hade gjort susen däremot
Postad 11 August 2011 - 14:11
Monolith: Rummet kunde dock vara större men det fungerar rätt så bra tycker jag. Det är drygt 5 meter långt och 3.5 meter brett.
joakim123: Jag håller med om att det behövs lite kabellister. Har kommit lite andra projekt ivägen men förr eller senare skall jag nog få ordning på kablarna.
joakim123: Jag håller med om att det behövs lite kabellister. Har kommit lite andra projekt ivägen men förr eller senare skall jag nog få ordning på kablarna.
Postad 19 October 2011 - 20:08
Ojdå, här har man missat ett fint galleri, med väldigt fina produkter, kanonfint! full pott är givet!
Postad 22 September 2013 - 15:15
Jag gillar starkt stilrenheten! Fint! Med gott rum följer grymt betyg!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
16 bilder
24 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?