Kommentarer till The home theater av mickolito
Startad av
mickolito
, Oct 13 2013 06:52
9 svar till detta ämne
Postad 13 October 2013 - 06:52
Ser ut att vara en trevlig hemmabio med bra ljud och bild.
Gärna mer kort och lite info om bilderna..
Mvh
Gärna mer kort och lite info om bilderna..
Mvh
Postad 13 October 2013 - 09:42
Man ser verkligen hur sinnessjuk den där suben är när den står framme vid bänken! Jag vill ha två!
Postad 13 October 2013 - 19:25
@Vinballe: Den är helt sjukt stor(och tung), flyttar stört mycket luft. När den är inspelad ska den få bekänna färg på riktigt! Haha, två stycken? Du kommer sätta hela huset i självsvängning, blir garanterat succe' =)
@Biobygget: Tack, det börjar ta form. Nästa steg blir att akustikbehandla rummet, ska bara sätta mig in i ämnet först...
Fler bilder och beskrivning kommer framöver, nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och avnjuta en film! =)
@Biobygget: Tack, det börjar ta form. Nästa steg blir att akustikbehandla rummet, ska bara sätta mig in i ämnet först...
Fler bilder och beskrivning kommer framöver, nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och avnjuta en film! =)
Postad 14 October 2013 - 05:20
Snyggt!! Alltid trevligt att se Elac högtalare
SVS subben är nog riktigt grym också!
Postad 14 October 2013 - 22:14
Ja Elac is the shit, saknade dock lite bas, så jag blev tvungen att komplettera med en liten diskret sub
Postad 25 October 2013 - 08:20
Elac är riktigt snygga högtalare! Ser en aning roligt (mäktigt) ut med subwoofern precis bredvid den lilla fronten
10p!
Postad 28 October 2013 - 20:51
Ser riktigt schysst ut, men j*vlar vilken moster sub, bas måste vara det sista du saknar;))
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
19 bilder
18 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?