Kommentarer till Minhembio 3.0 av psycho_nr1
Startad av
psycho_nr1
, May 15 2015 10:13
8 svar till detta ämne
Postad 15 May 2015 - 12:54
Grattis till huset, ser verkligen fint ut. Kul stt kunna skapa biorum dessutom. Blir extra spännande att följa då jag är vän av inbyggnation.
Lycka till
Mikael
Lycka till
Mikael
Postad 28 May 2015 - 12:41
Härligt bygge! Jag har också funderat på det där med Spandex för att gömma högtalarna. Rapportera gärna här hur det fungerar.
Postad 28 May 2015 - 14:42
Fint bygge. Lite synd att använda spandex i sånt fint bygge, då det finns duktyg som inte är svindyrt som har betydligt bättre färg och kontrastegenskaper än spandex.
Själv kör jag med egengjord duk med ljudtransparent EN4K-duk, som inte är så dyr för enbart tyget, men framförallt finns ju Seymours Center Stage till bra pris.
Själv kör jag med egengjord duk med ljudtransparent EN4K-duk, som inte är så dyr för enbart tyget, men framförallt finns ju Seymours Center Stage till bra pris.
Postad 29 May 2015 - 09:17
@ Nema1 : Det är endast 22kvm
@j.micke : Jag hade varken fler referenser eller erfarenhet av ljudtransparent dukmaterial, så jag tog det första jag såg. När man bygger ett nytt hus så orkar man tillslut inte snöa in och jämföra allting i detalj.
Jag får väl helt enkelt byta om jag inte blir nöjd
@j.micke : Jag hade varken fler referenser eller erfarenhet av ljudtransparent dukmaterial, så jag tog det första jag såg. När man bygger ett nytt hus så orkar man tillslut inte snöa in och jämföra allting i detalj.
Jag får väl helt enkelt byta om jag inte blir nöjd
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
103 bilder
382 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?