Kommentarer till Destroy, Erase & Improve av lafen123
Postad 30 November 2015 - 10:13
Spännande!! Ska bli kul att följa ditt projekt!
Härligt att höra Ahla77.
Skall försöka hålla er uppdaterade med diverse bilder och övrig information ganska löpande...
Postad 03 December 2015 - 20:14
Om jag får ge ett ödmjukt tips så skulle jag sätta upp en 90tums duk eller som Norman säger måla duk på väggen. Sen ta front high och sätta upp som atoms. Ser ut som du har ca 2.7-2.8 meter till väggen, då klarar du få upp en 90tums bild precis. Stor bild är så jäkla härligt. Själv har jag en 111tum 2.35.1 i sovrummet och då ligger jag ca 3.4 meter ifrån.
Lycka till och kör hårt!
Postad 04 December 2015 - 09:45
Tackar så mycket för era råd och rön.
Givetvis skall det upp en duk på väggen, men detta blir nog nästa fas i projektet. Just nu skall jag få upp all elektronik och få allt att funka. Efter det så kopplas det på duk och projektor, och annat smått och gott...
Redigerat av lafen123, 04 December 2015 - 09:46.
Postad 14 January 2016 - 16:26
Postad 15 January 2016 - 20:01
Hörde du någon skillnad? Måste ju haft tid att lyssna en del nu under julledigheten
Hej ostmackan,
Jag har nu kopplat in alla prylar, men jag har lite problem med att få uppkopplingen på förstärkaren att funka. Har testat både nätverkskabel och trådlöst, men jag får inte det till att funka. Vill gärna få detta till att funka, så att jag kan uppdatera mjukvaran innan jag börjar att laborera med ljudet.
Min tanke är att relativt enkelt kunna ändra från streamad Mp3 från Spotify, till högupplösta filer via nätverket eller via Wipm HiFi. Samma sak gäller kablarna.
Jag får helt enkelt återkomma med något form av utlåtande...
Postad 15 January 2016 - 21:10
Snyggt bygge och kul att läsa beskrivningarna!
Intressant och snygg lösning med plåten för anslutningar och genomföringar.
Harmony Ultimate har jag också och är väldigt nöjd med.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
18 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?