Kommentarer till SkivtvÀtt LP av Hellpe
Startad av
Hellpe
, Feb 03 2021 20:19
14 svar till detta Àmne
Postad 14 May 2021 - 21:46
Imponerande!
LÀgg upp en video pÄ Youtube och skriv in lÀnken till videon för oss att se denna skapelse med rörlig bild.
Detta mÄste bara fÄ ses pÄ video.
)
LÀgg upp en video pÄ Youtube och skriv in lÀnken till videon för oss att se denna skapelse med rörlig bild.
Detta mÄste bara fÄ ses pÄ video.
Postad 14 May 2021 - 22:18
Fantastiskt. Det enda jag kan tycka Àr att det skulle vara snyggare med ett annat, mer stilrÀtt typsnitt pÄ etiketterna för reglagen, men det skulle ju krÀva exempelvis en Brother P-Touch till PC. Hursomhelst sÄ Àr det ett mÀsterverk!
Postad 15 May 2021 - 07:43
Episkt, Hur allt funkar fattar jag inte riktigt men snyggt och mÄste nÀstan vara roligare att tvÀtta skivorna Àn att spela dom. Stor applÄd.
Postad 27 October 2021 - 08:02
Ni har helt rÀtt med typsnittet pÄ texten, jag ska köpa en som klarar av att skriva ut mer passande typsnitt. Har sjÀlv funderat en del pÄ detta⊠video kommer inom snar framtid! Har nu testkört den under en lÀngre tid och allt fungerar som det ska. AnvÀnder mest den vanliga sugen och inte loricraft armen med vakuumpumpen, det gÄr sÄ mycket snabbare att tvÀtta skivorna med denna.
Postad 27 October 2021 - 09:09
j*vlar vad bra jobbat, riktigt lÀcker. Du kan ju lÀgga upp en video nÀr skönheten arbetar pÄ youtube och lÀnka, eftersom det inte gÄr hÀr som du skriver!
Postad 15 April 2023 - 20:49
Vilket fantastiskt bra hantverk.
Det verkar roligare att tvÀtta skivorna Àn att spela skivorna ;o)
Grymt bygge!!!
Det verkar roligare att tvÀtta skivorna Àn att spela skivorna ;o)
Grymt bygge!!!
Postad 02 December 2023 - 20:50
Jag vill ja en sÄn fast jag inte ens Àger en skivspelare. SÄ imponerande.
Postad 04 February 2024 - 12:08
Ojsan, har jag missat detta album? Oavsett, oerhört snyggt arbete med skivtvÀtten... En förebild.
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pÄgÄr
Avancerad sökning
1124 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas hÀr?