Så jag tänkte höra vilka som är intresserade av att delta i det här testet och huruvida det finns någon som kan ta med en riktigt high end DLP så att det blir en rejäl match av det hela.
Tid är väl inte bestämt ännu men lokalen som vi kommer hålla till i är både ljuddämpat och ljuskontrollerat så det spelar heller ingen större roll.
Misstänker att vi kommer hålla på ett bra tag i alla fall och för mig är det inte helt främmande att det kanske blir lite filmaraton sen på natten för den som orkar. =)
Det kommer även behövas en duk som är optimerad för digitala projjar då den vi har i lokalen är en 2.5 high gains duk som är speciallt avsedd för CRTn.
Med tanke på hur stort gensvar det varit i tronföljartråden så torde intresset vida överstiga kapaciteten på vår lilla lokal. (..eller så är det bara mycket snack och lite verkstad bland vissa..).
Misstänker att det skulle gå att klämma in 25 pers i alla fall utan att det blir för jobbigt.
De som är intresserade kan i alla fall anmäla sitt intresse i den här tråden så får vi se hur vi löser det med platserna.
Skriv gärna om ni kan ta med något användbart också när ni postar.
Urvalet kommer nog inte avgöras särskilt demokratiskt utan det blir nog jag och The Hulk som väljer vilka som får komma då det råder platsbrist.
Den som tar med en projektor har förstås förtur. =)
Så vad säger ni?
Är ni på?
Plats: Göteborg, Majorna.
Datum: Lördag 27:e November
Tid: Från 12.00
Ni kan nå mig på:
0738-130798
Ni kan nå The Hulk på:
0707-410476
Vägbeskrivning buss: Ta 11:ans spårvagn mot Saltholmen, kliv av vid hållplatsen Fjällgatan. Ring mig eller The Hulk när ni är där så kommer jag och möter er.
Vägbeskrivning bil: Har ni tur finns det parkering alldeles vid lokalen.
Tar beskrivningen från Göteborg då jag antar att de flesta av er hittar till Göteborg. =)
Följ skyltar mot Fredrikshamn, ta av där. Sväng vänster över viadukten. Ni bör vara på en gata som heter djurgårdsgatan. Följ den ända tills ni kommer till en shell mac.k Ring mig när ni är där så kommer jag och möter er.
Anmäl er NU!
Nedan kommer jag lägga in de som har anmält intresse.
Uppdaterar den eftersom.
mrking
TheHulk + 2?
Anneli
Hagge
Tysken77 (Panasonic TAE-700)
Arioch (en sketen Hitachi PJ-TX100 och en DVHS-spelare)
joakim99
Jonas Nilsson (Infocus 4805)
nin
mr huhta + 1?
nakos
tompa9
selstam
MrJones
michael_ 1208
emilj
biggles (Benq 7800)
mikee (Marantz Vp 12s2)
pek
Martin.M
tBx
_Bagarn_ (Sanyo Z3 Tunad från Cine4Home)
nCo
johanneskonto
Mr_Empa
FreddanB
jin
Osäkra eller avhoppare
Biobanditen? (Dreamvision och Stewart Firehawk)
NFS (Draper Luma 234x132cm)
Redigerat av Unregistered5a85459e, 28 November 2004 - 18:14.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
14 bilder
147 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?