Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Projektor shoot out i Göteborg, 27:e November!

230 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 November 2004 - 18:02

Unregistered5a85459e
  • Unregistered5a85459e
  • Forumräv

• 794 inlägg
  • 0
Det har varit ett evigt tjat fram och tillbaka i den här tråden och nu har jag lessnat på det, därför föreslår jag är att vi helt enkelt tar reda på fakta så vi en gång för alla (förhoppningsvis) kan avgöra vilken teknik som är bäst.

Så jag tänkte höra vilka som är intresserade av att delta i det här testet och huruvida det finns någon som kan ta med en riktigt high end DLP så att det blir en rejäl match av det hela.

Tid är väl inte bestämt ännu men lokalen som vi kommer hålla till i är både ljuddämpat och ljuskontrollerat så det spelar heller ingen större roll.
Misstänker att vi kommer hålla på ett bra tag i alla fall och för mig är det inte helt främmande att det kanske blir lite filmaraton sen på natten för den som orkar. =)

Det kommer även behövas en duk som är optimerad för digitala projjar då den vi har i lokalen är en 2.5 high gains duk som är speciallt avsedd för CRTn.

Med tanke på hur stort gensvar det varit i tronföljartråden så torde intresset vida överstiga kapaciteten på vår lilla lokal. (..eller så är det bara mycket snack och lite verkstad bland vissa..).
Misstänker att det skulle gå att klämma in 25 pers i alla fall utan att det blir för jobbigt.

De som är intresserade kan i alla fall anmäla sitt intresse i den här tråden så får vi se hur vi löser det med platserna.
Skriv gärna om ni kan ta med något användbart också när ni postar.

Urvalet kommer nog inte avgöras särskilt demokratiskt utan det blir nog jag och The Hulk som väljer vilka som får komma då det råder platsbrist.
Den som tar med en projektor har förstås förtur. =)

Så vad säger ni?
Är ni på?

Plats: Göteborg, Majorna.
Datum: Lördag 27:e November
Tid: Från 12.00

Ni kan nå mig på:
0738-130798

Ni kan nå The Hulk på:
0707-410476

Vägbeskrivning buss: Ta 11:ans spårvagn mot Saltholmen, kliv av vid hållplatsen Fjällgatan. Ring mig eller The Hulk när ni är där så kommer jag och möter er.

Vägbeskrivning bil: Har ni tur finns det parkering alldeles vid lokalen.
Tar beskrivningen från Göteborg då jag antar att de flesta av er hittar till Göteborg. =)
Följ skyltar mot Fredrikshamn, ta av där. Sväng vänster över viadukten. Ni bör vara på en gata som heter djurgårdsgatan. Följ den ända tills ni kommer till en shell mac.k Ring mig när ni är där så kommer jag och möter er.

Anmäl er NU!

Nedan kommer jag lägga in de som har anmält intresse.
Uppdaterar den eftersom.

mrking
TheHulk + 2?
Anneli
Hagge
Tysken77 (Panasonic TAE-700)
Arioch (en sketen Hitachi PJ-TX100 och en DVHS-spelare)
joakim99
Jonas Nilsson (Infocus 4805)
nin
mr huhta + 1?
nakos
tompa9
selstam
MrJones
michael_ 1208
emilj
biggles (Benq 7800)
mikee (Marantz Vp 12s2)
pek
Martin.M
tBx
_Bagarn_ (Sanyo Z3 Tunad från Cine4Home)
nCo
johanneskonto
Mr_Empa
FreddanB
jin

Osäkra eller avhoppare
Biobanditen? (Dreamvision och Stewart Firehawk)
NFS (Draper Luma 234x132cm)

Redigerat av Unregistered5a85459e, 28 November 2004 - 18:14.

Postad 07 November 2004 - 18:09

NFS
  • NFS
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0
Jag kommer gärna, Tar dock inte med något förutom ett gott humör.

<_<

NFS...

Postad 07 November 2004 - 18:12

Unregistered5a85459e
  • Unregistered5a85459e
  • Forumräv

• 794 inlägg
  • 0
NFS: Räcker bra långt det med. =)

Postad 07 November 2004 - 19:09

BioBanditen
  • BioBanditen
  • Beroende

• 1281 inlägg
  • 0
Hoppas ni får fram en dreamvision X3, eller annan 3chippare, samt en vettig duk till densamma... <_<
Annars bevisar inte erat "test" särskilt mycket... ;)

Redigerat av BioBanditen, 07 November 2004 - 19:18.

Postad 07 November 2004 - 19:54

AAKEE
  • AAKEE
  • Veteran

• 1757 inlägg
  • 0

Hoppas ni får fram en dreamvision X3, eller annan 3chippare, samt en vettig duk till densamma... ;)
Annars bevisar inte erat "test" särskilt mycket...  B)

Kanske kan räcka med en medium-prisklassad DLP för att tvåla dit dlp-hatarna... <_<

Man bevisar kanske bäst med dlp i sån prisklass att folk kan köpa den....en extremt dyr 3-chippare kan möjligen bevisa att det inte finns regnbågar för nån...men den kan in te bevisa nåt om de billigare 'köpbara' projjarna...

Och det man kommer bevisa med en sån billigare är väl att vissa gillar det andra inte....och att några hatar det.

Postad 07 November 2004 - 20:02

BioBanditen
  • BioBanditen
  • Beroende

• 1281 inlägg
  • 0
Ja men det hela tycks bygga på vilken teknik som är bäst. CRTprojjar är väl inte billiga nya eller?
Om ett par år går det säkert att få 3 chippare till rimligt pris! Hade jag bott i gbg hade jag kommit med dreamweaver+ och en stewartduk! <_<

Postad 07 November 2004 - 21:01

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3433 inlägg
  • 0
Jag är gärna med på detta.

Postad 07 November 2004 - 21:20

The Hulk
  • The Hulk
  • Veteran

• 2360 inlägg
  • 0
BioBanditen: Håller inte med dig i ditt första inlägg.

En 3 chippare har ingen här råd med.
Många av de som är skeptiska till crt är ju faktiskt ägare till en chippare och det är ju det som vi anser är en stor skillnad.
Tycker det rä högintressant att testa dessa en chippare från 10-100 k mot en crt bla en som på beggmarknaden ligger på 10-30 k bara för att se vad man får i det mest köpvänliga segmentet när det gäller projjar.

Så det där med att det inte skulle vara intressant att köra en "vanlig" dlp håller jag inte med om.

Det är ju "vårat" argument att för pengar som går att lösa för en dödlig så är crt det bästa bildvalet anser jag iallfall.

Hoppas att de som kommer håller ett öppet sinne för detta test så de inte kommer mer förutfattade meningar.

anledningen att jag är säker är för att jag ägde personligen en Sharp Xv-Z 9000 E och ElectroHome Marquee 8500 och körde dessa sida vid sida.
Alltså nu vet jag att 9000 inte har HD2 osv men det hade inte hjälpt ändå.
DLP har mycket mer "jobbig" bild i längden för öga.

Crt har en mjukare biolik bild fast med bättre skärpa än bio Imo.

Färger är itne lika neonaktiga och det finns detaljer i det svarta och inte bara svart.

Men som sagt, det kommer bli svinkul men förutsättningen för att detta test skall vara möjlig är om vi kan hitta en till duk.
Vi har möjlighet att skruva fast en rullduk framför den vanliga duken och det skall köras likastor bild på båda naturligtvis =)

Så bring it on, men för min del så tycker jag att det skall bli minst lika kul att träffa liksinnade och sedan höra samma kommentar som jag alltid får när folk ser bion:

-Fasen, det ser större ut på bilderna <_<

Mvh

Postad 07 November 2004 - 21:30

BioBanditen
  • BioBanditen
  • Beroende

• 1281 inlägg
  • 0
Jadu Hulk! Du verkar inte ha förutfattade meningar! B)

"Alltså nu vet jag att 9000 inte har HD2 osv men det hade inte hjälpt ändå.
DLP har mycket mer "jobbig" bild i längden för öga.

Crt har en mjukare biolik bild fast med bättre skärpa än bio Imo."

Dessutom så kommer 3chippare komma inom rimligare pris i framtiden... <_<
DreamVision har ju köpt upp Barco också så dom kommer säkert dra nytta av detta i deras nya dlp:are i framtiden... ;)

Postad 07 November 2004 - 23:12

Unregistered5a85459e
  • Unregistered5a85459e
  • Forumräv

• 794 inlägg
  • 0
Nu var ju inte detta en tråd där vi ska diskutera de olika teknikerna utan bara en tråd där folk kan anmäla sig till shoot outen.
Så ingen mer diskussion nu tack. Ta det i den andra tråden.

Är det ingen mer än NFS som vill delta?

Postad 07 November 2004 - 23:40

Unregistered59dcaef6
  • Unregistered59dcaef6
  • Guru

• 5025 inlägg
  • 0
Jo, jag... Om jag får. Kan ta med en sketen LCD - Hitachi PJ-TX100. :D
Ja, och DVHS-spelare med riktig HDTV dårå... :lol:

Postad 07 November 2004 - 23:47

The Hulk
  • The Hulk
  • Veteran

• 2360 inlägg
  • 0
Arioch:

Fasen tror 1292 bara har RGBHV in så D-Vhs kanske blir svårt ?

BioBanditen: det EXAKT det jag inte har (förutfattde meningar )imed att jag har testat och jämnfört med med flera modeller.

Därav mitt säkra uttalande.
Givetsvis har jag inte testat ALLA så jag är inte 100% säker men det var det jag menade.

Detta skall bli sååå kul för er DLP are som inte sett en bra crt nice.. :D

Redigerat av The Hulk, 07 November 2004 - 23:48.

Postad 08 November 2004 - 01:20

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2218 inlägg
  • 0
Jag är på:D.
DEt jag kan ta med mig är ett glatt humör, "my good looks" B) och nån HDTV film som ligger på DVDr så htpc är i så fall ett måste.
Snälla "pöjkar" låt mig vara mä och leka :lol:

Postad 08 November 2004 - 01:39

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0
Jag kommer med! Kan försöka få med mig min Crystalio processor, så kan man köra D-VHS'n genom den och RGBHV ut. Men då krävs nog iaf en dags inställningar dagen innan. Har Fight Club på D-VHS också.

Sedan vore det trevligt om det inte bara är CRT folk som kommer. Därför tycker jag vi försöker lägga stridsyxorna nere och bara ha ett kul test, och inget som kommer att vara "fakta" sedan. Så behöver det inte vara dålig stämning.

Postad 08 November 2004 - 01:44

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0
Kan försöka ta med Viktor också från Biobanditen :D

Postad 08 November 2004 - 02:45

The Hulk
  • The Hulk
  • Veteran

• 2360 inlägg
  • 0
Är det någon som har en stor rullduk till övers för denna kväll ?

Utan rätt förutsättningar så är det ingen ide.
Jättekul att så många vill vara med att leka, hoppas att vi får ihop det hela =)

Mvh

Ps: Jag har ingen stridsyxa, jag delade med mig av mina erfarenheter och som jag uppfattar det hela.
Alla har rätt att ha en åsikt men till skillnad från många DLPare om man nu kan säga så så har jag iallfall jämnfört INNAN jag uttalar mig.

Sedan om det blir ett annat reslutat denna kväll så skitbra då är det dags att byta till något mindre och lättare att ställa in =)

Annars så tycker jag bara att det skall bli svinkul att få ett ansikte på alla trevliga människor som är medlemmar.

Det hela handlar mer om att ha kul och testa,tjöta lite även om vi garanterat inte kommer ha samma åsikter i slutändan :lol:

Mina åsikter som mrKing säger borde egentligen hamnat i den andra tråden men det bidde lite fel och ´det hamnade här sorry about that.

Fokus på att få detta att funka nu, vi har 18 stlar men möjlighet till fler folk.

Dock så är ju itn bygget klart till 100% vilket är trist, de tär de sista 10% av lokalen dvs detaljarbetet och finnish på bygget som dessutom ger den sista känlsan.
Den kommer tyvärr utebli tills denna kväll :D
men det kommer fler gånger garanterat B)

Mvh

Postad 08 November 2004 - 06:45

BioBanditen
  • BioBanditen
  • Beroende

• 1281 inlägg
  • 0

Kan försöka ta med Viktor också från Biobanditen :D

B) :lol:

Postad 08 November 2004 - 09:39

Unregistered23ce3575
  • Unregistered23ce3575
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Jag är på.
Har en InFocus 4805, om den får vara med och leka :D

/Jonas

Postad 08 November 2004 - 10:18

Tomas L
  • Tomas L
  • Veteran

• 1561 inlägg
  • 0
Jag tycker detta är ett utmärkt initiativ! Det blir en så mycket mer sansad diskussion om man träffas öga omot öga. Men det skulle vara kul om ni fick med en av dom bättre DLP också, en HD2+, t ex Optoma H77 eller nåt' liknande. Kan man kanske övertala en handlare att dema en sådan på plats? Det lär vara många potentiella kunder närvarande...:D

Redigerat av Tomas L, 08 November 2004 - 10:18.

Postad 08 November 2004 - 10:41

Unregistered59dcaef6
  • Unregistered59dcaef6
  • Guru

• 5025 inlägg
  • 0

Jag kommer med! Kan försöka få med mig min Crystalio processor, så kan man köra D-VHS'n genom den och RGBHV ut. Men då krävs nog iaf en dags inställningar dagen innan. Har Fight Club på D-VHS också.

Kanon! :D Går den inte att köra i ett rent "konverteringsläge"? Alltså att den bara transcode:ar YPbPr till RGBHV? Då borde ju inte så mkt inställningar behöva göras på scalern iaf. :lol:
Fast om ni vill sitta och kalibrera med DVHS:en en dag innan eller så, så är det ju bara att jag kommer och dumpar av den innan. B)

Postad 08 November 2004 - 10:53

Unregistered5a85459e
  • Unregistered5a85459e
  • Forumräv

• 794 inlägg
  • 0
Kul att så många är på.
Jag säger som The Hulk ska bli skitkul att sätta ett ansikte på folken man tjötar med här inne.

Jag ser väldigt gärna att allting förbereds åtminstone en dag innan shoot outen så att allt klaffar.
Hemskt trist om man ska behöva sitta och kalibrera allt samma dag.
Så om folk kan ditcha utrustningen åtminstone en dag innan så vore det grejt!
(hinner jag få dem krängda på tradera innan ni hinner sakna dem. :D)

Har uppdaterat listan med intressenter för kvällen.

Postad 08 November 2004 - 11:03

nakos
  • nakos
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
Jag vill gärna vara med på detta!

Hade varit kul om någon kunde få tag på en Sony HS50 då den ska ha lika bra (eller bättre?) svärta som DLP enligt vissa.

Postad 08 November 2004 - 12:10

Unregistered411883f8
  • Unregistered411883f8
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag kommer gärna men tror ingen är intresserad av min antikvitet
en 4 år gammal philips

//Tompa

Postad 08 November 2004 - 12:53

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Kan tyvärr vara med och leka men DET HÄR BLIR RIKTIGT SPÄNNANDE !!!

Skulle det inte vara bra att i förväg enas om exakt vad ni kommer att fokusera på vid testet? Bara bild? eller även andra saker som ljudnivå, pris mm mm.
Annars är risken att ni inte är överens om testmomenten vid shootouten. Ni skulle tom kunna enas om en testspec. redan nu.

Postad 08 November 2004 - 12:57

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0

Jag tycker detta är ett utmärkt initiativ! Det blir en så mycket mer sansad diskussion om man träffas öga omot öga. Men det skulle vara kul om ni fick med en av dom bättre DLP också, en HD2+, t ex Optoma H77 eller nåt' liknande. Kan man kanske övertala en handlare att dema en sådan på plats? Det lär vara många potentiella kunder närvarande...

Håller med! Det blir ofta mycket mer sansat när man kan snacka med personen istället för skriva på nätet.
Du kan ju försöka övertala Biobanditen, han bor ju vid mig :D

Går den inte att köra i ett rent "konverteringsläge"? Alltså att den bara transcode:ar YPbPr till RGBHV? Då borde ju inte så mkt inställningar behöva göras på scalern iaf.
Fast om ni vill sitta och kalibrera med DVHS:en en dag innan eller så, så är det ju bara att jag kommer och dumpar av den innan.

Som sagt, Crystalion kan du koppla in och köra på 1 min. Men om man vill fininställa för ultimat bild så kräver detta lite mer tid. Tror även man kan köra både RGBHV och DVI/HDMI ut samtidigt!

Postad 08 November 2004 - 14:21

Unregistered5a85459e
  • Unregistered5a85459e
  • Forumräv

• 794 inlägg
  • 0
Fan... inser ju att vi borde ha tagit inträde. =)

13st intresserade nu.

Postad 08 November 2004 - 14:25

MrJones
  • MrJones
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Skulle gärna komma, råkar faktiskt vara i närheten av Gbg den helgen men det är inte säkert att jag kan få till det. Ni kan ju sätta upp mig på listan och ta bort mig ifall det blir trångt :D

Postad 08 November 2004 - 14:46

Unregistered5a85459e
  • Unregistered5a85459e
  • Forumräv

• 794 inlägg
  • 0
Oki MrJones, du e uppsatt iaf.

Hehe. Undrar om man kanske ska fixa namnbrickor till alla som kommer. =)

Har fått lite förfrågningar från folk som bor lite längre bort om att förlänga det hela till att sträcka sig över hela helgen då det känns meningslöst för dem att åka phit på morgonen och sen hem på kvällen typ.
Då med lite annat på schemat också som filmvisning och lite annat smått o gott. Kanske lite alkoholförträring också vem vet?

Vad tror ni om detta? För min del ska det nog vara genomförbart.
26-28:e November då alltså.

Någon mer som skulle vara på det?
Övernattning går väl möjligtvis att lösa om ni inte kräver madrass och kudde och täcke o sån skit. =)

/CJ

Redigerat av Unregistered5a85459e, 08 November 2004 - 15:11.

Postad 08 November 2004 - 16:56

BioBanditen
  • BioBanditen
  • Beroende

• 1281 inlägg
  • 0
Jag KANSKE kan komma och tar då med mig dreamweaver + ( en hd2+ projj som ligger på 75000:-). Men jag vet inte hur det ser ut så långt fram i tiden. Har också en sambo som inte har förståelse för hemmabio... :D

Postad 08 November 2004 - 18:11

NFS
  • NFS
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0

Är det någon som har en stor rullduk till övers för denna kväll ?

Hmm skulle kunna åka förbi med en Draper Luma 1.0 gain om det kniper. är ju inte jätte roligt att åka om kring med den men va faan. Säg till bara när du vill ha den.

NFS...

Postad 08 November 2004 - 18:14

BioBanditen
  • BioBanditen
  • Beroende

• 1281 inlägg
  • 0
Om jag har möjlighet att komma tar jag kanske med mig en firehawk...

Postad 08 November 2004 - 18:55

Unregistered4c0be2b2
  • Unregistered4c0be2b2
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
hej jag kommer sätt upp mig,men min proj lämnar jag hemma. barco 1208s ifall du undrar :lol:
mvh michael
ta med ja titanic på ld med dts(jag förutsätter att nin har sin pansarvagnspelare med sig) :D

Redigerat av Unregistered4c0be2b2, 08 November 2004 - 19:00.

Postad 08 November 2004 - 21:28

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0
Som sagt, jag kommer vara i Gbg hela helgen då, men kommer vara lite upptagen en av kvällarna. Men jag är med den 27:e och så mkt jag kan av dom andra dagarna!

BioBanditen, Ja, det tycker jag du ska göra! Så kanske du fixar lite nya kunder också :D

Postad 08 November 2004 - 22:28

BioBanditen
  • BioBanditen
  • Beroende

• 1281 inlägg
  • 0

BioBanditen, Ja, det tycker jag du ska göra! Så kanske du fixar lite nya kunder också B)

Jag ska försöka. Mycket sker i månadsskiftet nov/dec. Butiken ska bla annat öppna då samt att jag ska flytta till villa och det kanske blir att jag måste flytta ur lägenheten innan december börjar plus att jag driver ett till företag... :)
Hoppas dock att det ska gå bra. Vore kul att visa vad en bra dlp kan göra! B)

Postad 09 November 2004 - 01:14

The Hulk
  • The Hulk
  • Veteran

• 2360 inlägg
  • 0
NFS: Kanon bra hur stor är den ?

Btw: Om vi inte hinner få iordning tills dess dvs både i lokalen så den ser ok ut för nu så är det ltie risigt samt får projjen 100% inställd så får vi skjuta på detta.
Säger det redan nu för projjen har vi inte pillat på innan och det är ju väldigt vesäntligt att den är inställd för er crt ägare så vet ni att bilden kan bli ljuvlig men även crap och där facit ligger i inställning bla.

Även om vi inte får tag på en duk som passar digitala projjar osv

Vi bör även diskutera testformerna också, så kom med förslag.

Hoppas allt löser sig för det kommer nog bli kul.
Personligen så tycker jag att 3 dgr ä för mycket.

Det kommer bli för mycket spring i huset lite får man tänka på grannarna.

Mvh

Redigerat av The Hulk, 09 November 2004 - 03:54.

Postad 09 November 2004 - 09:37

Unregisteredc6213648
  • Unregisteredc6213648
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Anmäler mig gärna.. har varit i projektortankar i 2 år, men om 2 mån så blir det inköp. Kan därför inte bidra med någon projektor eller duk, blir dock gärna med ändå.

Går givetvis i förmån för andra vid brist av platser.. :)

/pek

Postad 09 November 2004 - 10:44

NFS
  • NFS
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0
The Hulk: Tror den är 234x132cm bildyta. Skall säljas så om någon vill passa på att handla så är detta ett utmärkt tillfälle.
Draper Luma ny idag 3100:- säljes för 2000:- om du tar med den från The Hulk.

:)

NFS...

Postad 09 November 2004 - 10:50

Unregistered8e483304
  • Unregistered8e483304
  • Lärjunge

• 374 inlägg
  • 0
Kommer gärna om AE500/700 eller PLV Z2/Z3 visas =)

Postad 09 November 2004 - 11:54

Unregistered59dcaef6
  • Unregistered59dcaef6
  • Guru

• 5025 inlägg
  • 0
Det vore ju förnämligt ifall vi:

1. Hade en RGBHV-splitter, så att vi kunde köra in ren analog RGB-signal i t.ex. tre projjar samtidigt...

2. En RGBHV-signal som kommer från en och samma spelare/scaler/HTPC.

3. En person tar på sig jobbet att enbart "maska bort" två projjar hela tiden och att de som tittar ger f-n i att vända på sig och kolla vilken det är som spelar.

Punkt 3 kanske faller lite på att de olika projjarna ev. mår bäst av olika dukar... :)

Postad 09 November 2004 - 15:35

Unregistered65a0fb25
  • Unregistered65a0fb25
  • Lärjunge

• 319 inlägg
  • 0
Jag har eventuellt möjlighet att komma. Bidrar i så fall med en Benq7800.

//Biggles

Postad 09 November 2004 - 19:30

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0

Jag ska försöka. Mycket sker i månadsskiftet nov/dec. Butiken ska bla annat öppna då samt att jag ska flytta till villa och det kanske blir att jag måste flytta ur lägenheten innan december börjar plus att jag driver ett till företag...  :)
Hoppas dock att det ska gå bra. Vore kul att visa vad en bra dlp kan göra! B)

heeh, om du behöver hjälp i butiken så stället jag upp, mot en mkt bra pris på en Stewart duk B)

Postad 09 November 2004 - 19:47

BioBanditen
  • BioBanditen
  • Beroende

• 1281 inlägg
  • 0
Du ska få bra pris på stewart bara du kommer förbi och tar en titt så ska vi nog komma överens! :)

Postad 09 November 2004 - 19:56

mikee
  • mikee
  • Veteran

• 1638 inlägg
  • 0
Hello
Är oxå intreserad av att komma!!! Om det finns platser kvar! B)
Tar gärna med mig min Marantz VP 12s2 :) så kan vi se hur den står sig mot era Bestar!! B)
har även duk osv som jag kan packa ner om det är nåt av intresse.(240*139)

Mvh Mikee

Postad 09 November 2004 - 23:17

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Jag är ev sugen!
Beror lite på hur snabbt bakfyllan släpper då jag har en dyngfest
med obligatorisk närvaro på fredagen ;) :lol:

Postad 10 November 2004 - 09:41

The Hulk
  • The Hulk
  • Veteran

• 2360 inlägg
  • 0
Fasen va bra, nu börjar det dessutom bli mer projjar riktigt kul detta.

Dukbiten verkar ju lösa sig, får la köra lite mindre på crtn då duken är på 3,5 meter ;)

Som sagt, vi skall gå loss på projjen så fort vi kan så den hinner bli inställd.

Micro finns så ta gärna med lite micro käk om ni inte vill beställa pizza, kan vara svårt 0300 på natten :lol:

Som sagt så är inte hela lokalen i ordning och det känna inte så kul för det är ju nu den så att säga får sin prägel =( men ni får komma även när dne är klar o kolla på film så ha överseende med vårat "pirat/fusk bygge" :D

Mvh

Postad 10 November 2004 - 12:20

Unregistered4c0be2b2
  • Unregistered4c0be2b2
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
ÖLEN FIXAR JAG ;)

Postad 10 November 2004 - 13:53

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0

Hello
Är oxå intreserad av att komma!!! Om det finns platser kvar! :lol:
Tar gärna med mig min Marantz VP 12s2 ;)  så kan vi se hur den står sig mot era Bestar!! :D
har även duk osv som jag kan packa ner om det är nåt av intresse.(240*139)

Mvh Mikee

JAAA!!! Detta låter mycket intressant!

Ska se om jag kan låna bil så kan det bli dumt stora laserdisc spelare också :D

Postad 10 November 2004 - 15:13

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2218 inlägg
  • 0
En kompis till mig är även sugen..IFALL det finns plats..Han e i crt-lägret(lite svårt att vara annat om man skall vara kompis med mig :lol: ;) OBS:skämt).
Finns det nått intresse för nån HDTV film på dvd-r, iofs så har ni väl de flesta själva? Vad blir det för "rullar" från D-vhs:en?

Postad 10 November 2004 - 16:08

The Hulk
  • The Hulk
  • Veteran

• 2360 inlägg
  • 0
Nu är det ytterligare 2 från hiFi klubben som följer med så det börjar bli tajt med platser.

Mvh

Öl är gott ;)

Postad 10 November 2004 - 16:21

Unregistered59dcaef6
  • Unregistered59dcaef6
  • Guru

• 5025 inlägg
  • 0
Jag har på DVHS-band diverse filmer som alla garanterat har sett tidigare. ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.