Postad 07 November 2005 - 10:18
Ja vilket drag det var. Ojjoj.....
Eller få se nu.... Vi kom aldrig ens iväg. Blev ligga hemma i soffan och berarbeta fyllesjukan istället
/Mike
Eller få se nu.... Vi kom aldrig ens iväg. Blev ligga hemma i soffan och berarbeta fyllesjukan istället
/Mike
Postad 21 November 2005 - 13:22
Man ska inte dricka sprit...Farligt har jag hört (iallafall dagen efter) hehe...
Postad 21 November 2005 - 13:26
Nää jag vet. Men ibland kan bara inte låta bli tyvärr. Framförallt när alla andra kompisar är på party humör
Postad 11 January 2006 - 13:05
Ha ha ja hon vet vilket ansvar hon har i huset. Jag sköter elektroniken, och hon tar hand om hushållet
Postad 30 March 2006 - 15:49
Jodå kompis! Det kommer. Jag fick hem SDI spelaren idag, så jag ska bara koppla in den och plåta ett par bilder i jämförelse mellan RGB och SDI i samma veva. Hinner nog inte förrän på lördag kväll, så ta en titt här på söndag så kanske du finner nått spännande.
Postad 07 June 2006 - 07:42
Hum, hum - det har nu gått många söndagar sedan 30 mars...vart är dom nya bilderna
Jodå kompis! Det kommer. Jag fick hem SDI spelaren idag, så jag ska bara koppla in den och plåta ett par bilder i jämförelse mellan RGB och SDI i samma veva. Hinner nog inte förrän på lördag kväll, så ta en titt här på söndag så kanske du finner nått spännande.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
37 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?