Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för Hifi-Tobbe

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 16 December 2005 - 08:21

Hifi-Tobbe
  • Hifi-Tobbe
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 02 January 2006 - 17:20

Hifi-Tobbe
  • Hifi-Tobbe
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Håller som bäst på att fixa ordning på anläggningen. En TV modell större saknas ännu, men skall fixa det under vintern/vårens lopp (synd att stora LCDn är så dyra)...

Postad 12 January 2006 - 20:19

livet_är_härligt
  • livet_är_härligt
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Hej Tobbe

Jag tänker själv köpa RS8'or och de övriga för en komplett anläggning. Hahr du deras sub oxå ? eller har du hört något omdöme om den ?

Har ej plats för plattan med spikes under högtalaren. Tror du då att man förlorar mycket av prestandan på högtalarna ?

/Per-Åke

Postad 13 January 2006 - 16:30

Hifi-Tobbe
  • Hifi-Tobbe
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Hej Tobbe

Jag tänker själv köpa RS8'or och de övriga för en komplett anläggning. Hahr du deras sub oxå ? eller har du hört något omdöme om den ?

Har ej plats för plattan med spikes under högtalaren. Tror du då att man förlorar mycket av prestandan på högtalarna ?

/Per-Åke

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, är ännu utan sub men har förstått att MA's subbar är helt kompetenta. Har dock hittills klarat mig ganska bra utan; det kommer vid behov rejält med bas ur RS8 :P

Hmm, tror inte du förlorar något av prestandan utan plattan men högtalarna blir ju nog ostadigare. Det går säkert att använda nån form av egna spikes/fötter i hålen där plattan annars är fastsatt (beroende på om man hittar dylika med lämplig diameter)... Huvudsaken är ju att man får dem att så stadigt.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.