Postad 10 March 2006 - 19:14
Tjena!
Tackar tackar!! : )
Ja, det är inte lätt!! *Hehe*
Jag gillar dina "outrigger spikes"... Är det som tillhör vifa eller är det som du handlat brevid??
Var köper man dom isåfall? : )
Tack på förhand!
Ha de gott!!
MVH /David.
Tackar tackar!! : )
Ja, det är inte lätt!! *Hehe*
Jag gillar dina "outrigger spikes"... Är det som tillhör vifa eller är det som du handlat brevid??
Var köper man dom isåfall? : )
Tack på förhand!
Ha de gott!!
MVH /David.
Postad 11 March 2006 - 15:06
Det är som det står ovanför bilden...nämligen Vifa´s egna spikes! Dom är anpassade till fötterna i gjutgods som skruvas i botten på högtalaren,så dom passar nog inte andra högtalare tyvärr!
Mvh. Peter
Mvh. Peter
Postad 23 March 2006 - 18:02
Hejsan. Jodå hade bara glömt ställa in datum på kameran hehe.
Aha...Okej,det förklarar ju saken. Tyckte det verkade lite underligt med prylar fr. "förra årtusendet". =)
Postad 31 March 2006 - 17:49
hej!
Naturligtvis ska jag lägga upp bilder, förstår inte heller varför du blir upprörd, en sexa är inte speciellt dåligt i mina ögon. Jag länkade mig fram till ditt album och då såg jag att du skrivit något liknande om en centerhögtalare och tänkte att kan man ge kritik så kan man väl ta också, eller?
Naturligtvis ska jag lägga upp bilder, förstår inte heller varför du blir upprörd, en sexa är inte speciellt dåligt i mina ögon. Jag länkade mig fram till ditt album och då såg jag att du skrivit något liknande om en centerhögtalare och tänkte att kan man ge kritik så kan man väl ta också, eller?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
30 bilder
37 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?