Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för Zampa

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 02 februari 2006 - 21:42

Zampa
  • Zampa
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

#2

Postad 25 april 2006 - 14:19

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

  • 724 inlägg
  • 0
Eftersom du har EXAKT den uppsättningen högtalare och elektronik jag håller på att införskaffa mig måste jag fråga om du är nöjd med ljudet?
Det är på gränsen till komiskt ändå :lol: du har tillomed lagt en betongplatta under frontarna ;) jag var inne på marmor platta iof, men kusligt lika i tanken :( BI-Ampade Supra kablar osv..... helt sjukt :D

Som Audiokabel till CD (JA jag har varit inne på den tanken med) funderar jag på Audioquests king Cobra faktiskt. Den har fördelen att motverka skarpa diskantljud (Sss ljud tex) men kommer nog testa ett tag med I-Link.

Som sagt... en recention på just denna uppsättningen grejjer skulle uppskattas ENORMT. Jag är väldigt nyfiken på surroundhögtalarnas ljud och jag uppskattar bilderna på hur dom ser ut på väggen :( Det är svårt att hitta några bilder på dom överhuvudtaget.

Tack för bilderna!! Väntar med spänning på ett utalande om ljudet och om du eventuellt har några tips.

#3

Postad 10 februari 2008 - 20:47

Zampa
  • Zampa
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Hallå... Det var ett tag sedan jag var här och trampa, så jag har inte sett ditt mail förens nu. Döm av min förvåning då jag senare kika in bland din anläggning och såg din önskelista på tvinköp....... Vi hade rätt lika smak innan som du skrev... ta en titt i mitt nya vardagsrum och se vad du tycker om smaken NU...... hade´gött



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.