Postad 27 March 2006 - 21:20
Tjena..
Grym lösning på duken,visst jag är grymt nöjd men Denon,har typ bara haft Denon och blir lika nöjd varje gång man uppgraderar,köpte tavlorna här www.designbybond.se..
Ps du glömde att fylla i betyget hos mig:)
Ha en bra kväll
Grym lösning på duken,visst jag är grymt nöjd men Denon,har typ bara haft Denon och blir lika nöjd varje gång man uppgraderar,köpte tavlorna här www.designbybond.se..
Ps du glömde att fylla i betyget hos mig:)
Ha en bra kväll
Postad 28 March 2006 - 22:27
Hej hej
Det låter lovande. Jag är nöjd med min men har märkt att den trivs bäst när man skruvar upp lite,
natt film är lite jobbigt.
Har du nått högtalar tips då ? jag står i valet o kvalet mellan B&W och Canton LE
Ha det fint / Martin
Det låter lovande. Jag är nöjd med min men har märkt att den trivs bäst när man skruvar upp lite,
natt film är lite jobbigt.
Har du nått högtalar tips då ? jag står i valet o kvalet mellan B&W och Canton LE
Ha det fint / Martin
Postad 20 April 2006 - 18:44
Ye.. jag har funnits här ett tag.. sen 04
Ja jag vet.. du får komma hem till mig å ta lite bilder. Fotograf å allt som du är
Vi får höras någon dag.
Hejsvejs!
Vi får höras någon dag.
Hejsvejs!
Postad 24 April 2006 - 21:58
Oj det var som fan! aja klart du ska ha bilder, jag kom på att Denon har Zoran Vladis chip medan Samsung har farudja chip men Denon har 1ske lagerbyte FYFAN det är ju som min gammla sony då man undra om det hängt sig o skit.-.-.
Jag e sugen på o köpa 360 men fan vad det e dyrt GM har beg för 1995:- utan Hd o sånt :-(
Vi får höras, vad hette nu de synthet Linus lyssna på ? blev lite sugen på o höra.....
HaaaaaaaaaaaaaJ
Jag e sugen på o köpa 360 men fan vad det e dyrt GM har beg för 1995:- utan Hd o sånt :-(
Vi får höras, vad hette nu de synthet Linus lyssna på ? blev lite sugen på o höra.....
HaaaaaaaaaaaaaJ
Postad 22 May 2006 - 17:51
Din tok du kan ju inte svara i din egna gästbok å anta att jag ska se det hehe 
Vi får leka nån dag. Skaffade Lunar för att kunna snacka med dig lite oftare men där e du ju inte inne speciellt mycket heller. Hehe Jag ska precis skicka in min 360 på service.. så jag rekomenderar inte dig att köpa någon än.. Buggiare maskin får man leta efter.. Men vi höres du!
Hejsvejs!
Vi får leka nån dag. Skaffade Lunar för att kunna snacka med dig lite oftare men där e du ju inte inne speciellt mycket heller. Hehe Jag ska precis skicka in min 360 på service.. så jag rekomenderar inte dig att köpa någon än.. Buggiare maskin får man leta efter.. Men vi höres du!
Hejsvejs!
Postad 23 May 2006 - 21:18
Hej igen.. Nu har jag t.om uppdaterat med lite bilder, duttit va
See yaa!
See yaa!
Postad 15 July 2006 - 21:58
Tjena!
Mycket snyggt har du knåpat ihop det där hemma. Såg att du ville ha fler Kaxås. Jag har två st som jag inte kommer att ha användning för nu när jag flyttar. Bor dock i Gbg men det kanske går att lösa på nåt sätt!
Hör av dig
[email protected]
Mycket snyggt har du knåpat ihop det där hemma. Såg att du ville ha fler Kaxås. Jag har två st som jag inte kommer att ha användning för nu när jag flyttar. Bor dock i Gbg men det kanske går att lösa på nåt sätt!
Hör av dig
[email protected]
Postad 06 August 2007 - 17:15
Är du fortfarande intresserad av att köpa KAXÅS DVD förvaring så har jag ett par till salu.
Bor i Malmö.
Bor i Malmö.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
18 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?