Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för khaan

6 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 29 mars 2006 - 16:56

khaan
  • khaan
  • Forumräv

• 928 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 26 augusti 2006 - 11:46

joakim123
  • joakim123
  • Forumräv

• 733 inlägg
  • 0
tack för det positiva betyget i mitt galleri!
Angående ML i surround så funkar det klockrent. speciellt när man kör i surround. de har ju center och rear högtalare i serien oxå så det är klart det funkar, och bra låter det :rolleyes:

Postad 20 mars 2007 - 20:59

klingan
  • klingan
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Hejsan Khaan!

Jag är mycket imponerad av vad du ådstakommit.

Finns det någon möjlighet att jag kan få några minuter med dig för konsultering/rådgivning?

Använder du möjligtvis MSN?

MVH
Tommy

Postad 05 november 2007 - 23:18

EclipsE_1989
  • EclipsE_1989
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Hej jag e väldgt sugen på en Sony ericsson MBW-100, Jag har en sony ericsson W610i som mobil, undrar om du vet om denna klockan funkar till alla nya sonyericsson mobilerna? :wub:
Mvh/ Tommy

Postad 25 december 2007 - 20:43

EclipsE_1989
  • EclipsE_1989
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Hej
Nu så har jag äntligen fått klockan, den är riktigt snygg :)
Vet du hur man ändrar datumet på den, jag har både läst och testat mig fram, men får det inte att funka :/ 2007-12-17 står det på min fast det är 2007-12-25
Mvh / Tommy

Postad 30 december 2007 - 22:43

khaan
  • khaan
  • Forumräv

• 928 inlägg
  • 0

Hej
Nu så har jag äntligen fått klockan, den är riktigt snygg :)
Vet du hur man ändrar datumet på den, jag har både läst och testat mig fram, men får det inte att funka :/ 2007-12-17 står det på min fast det är 2007-12-25
Mvh / Tommy

Synca ihop klockan med telefonen så får den automatiskt telefonens tid

Postad 14 juni 2008 - 15:26

M I A
  • M I A
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Tjena,

jag läste ditt omdömme på Sony Vaio FZ38M och blev lite förvånad när du skrev att Win XP fungerar bra på datorn? Jag och min kompis har köpt varsin FZ38M och har försökt få XP att fungera. Men det är ju mer eller mindre omöjligt att hitta drivrutiner som gör att funktionerna på datorn fungerar med XP!? Min kompis blåste datorn direkt och försökte få XP 64 bitars att fungera. Men han gav upp efter ett tag och tog tillbaka Win Vista Home med hjälp av recovery skivorna. Nu är han igång med att få Win Vista 64 bitars att fungera...han är nära men det återstår att få några funktioner att fungera.

Anledningen till att vi vill ha ett 64 bitars OS är ju för att vi vill åt hela minnet...dvs 4GB. Det är ju 3GB som utnyttjas annars. Känns dumt att inte kunna använda hela datorn kapacitet.

Vilken version av XP referar du till när du säger att det funkar bra på datorn? Och är det 32 eller 64 bitars?

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2021 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.