Postad 05 August 2006 - 00:22
skriver här istället, lcd-tvn har tyvärr inte hdmi, men dvi, vet tyvärr inte om den är hdcp-kompatibel.
Postad 20 October 2006 - 20:40
Tack ska du ha för betyget!
På bilden är det en fototapet som jag har satt upp, täcker upp hela väggen. Rätt fräsigt om du frågar mig
På bilden är det en fototapet som jag har satt upp, täcker upp hela väggen. Rätt fräsigt om du frågar mig
Postad 21 October 2006 - 02:58
Japp! På lite avstånd ser är det nästan som att titta ut genom ett fönster 
Tyvär blev det lite bubblor när jag satte upp det, man borde nog varit 2 personer
Tyvär blev det lite bubblor när jag satte upp det, man borde nog varit 2 personer
Postad 21 October 2006 - 18:24
jo men det är ju avståndet som räknas tycker ja! För när man kommer in i ett sånt rum som du har så går man ju inte och synar tapeten det första man gör! va det dyrt å så? för ja skulle faktis kunna tänka mig å göra nått sånt där!
Postad 21 October 2006 - 20:10
tror det gick på ungefär 800:- typ... sök på "mural" eller "wall mural" på google så får du upp lite affärer som säljer 
Jag köpte som sagt min från Usa, det var 3-4 ggr så billigt. Vet inte riktigt hur priserna ligger i sverige för tillfället.
Jag köpte som sagt min från Usa, det var 3-4 ggr så billigt. Vet inte riktigt hur priserna ligger i sverige för tillfället.
Postad 21 October 2006 - 20:59
Dä låter ju rätt rimligt. Dä ska ja faktis ta å kolla upp! tack för hjälpen å lycka till i framtiden! mvh Andreas
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
13 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?