Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för Beagle five

8 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 05 juni 2006 - 09:09

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Har du frågor om mina screenshots eller allmänt bara så fire away!

Anledningen till att jag inte har några direkta bilder hur det ser ut i mitt hemmabiorum är för att det är väldigt litet o stökigt så det är inte mycket att se tyvärr.

Mvh
Beagle

Redigerat av Beagle five, 05 juni 2006 - 09:13.


#2

Postad 31 mars 2007 - 11:11

thetias
  • thetias
  • Mästare

  • 2 965 inlägg
  • 0
Har aldrig sett någon som verkligen testar dukar och alternativ som du gör! Riktigt kul att kolla i ditt galleri!

men vad är det för setup med duk som du är så nöjd med just nu när du lyckats? Tupplur? ;) :)

#3

Postad 31 mars 2007 - 12:34

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
baksidan på en tupplur är väl egentligen det generellt bästa jag har testat. mycket för att det inte direkt har någon struktur och man kan därför få skärpan nästan perfekt.
men annars har jag för dvd just nu en gipsskiva med grå tapet på, dock är den för mörk o för dåligt djup i för hd-dvd addon så den måste jag köra på tuppluren.
men tapeten är grym med en denon 1930 som ju har djup själv o inte behöver en duk som ger det.
ska ta några grymma bilder på min 1930 har inte hunnit det bara.

har idag tagit ett gäng på hd-dvd, FANTASTISK bild är det

#4

Postad 09 april 2007 - 12:02

Pixar
  • Pixar
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Hei,

Er du godt fornøyd med Denon 1930? Vurderer å kjøpe den...

Har forresten aldri hørt om at det skulle forskjell på bilde kvaliteten på DD og DTS?! Dette skal jo bare være ett lydspor, eller..?

#5

Postad 10 april 2007 - 13:02

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0

Hei,

Er du godt fornøyd med Denon 1930? Vurderer å kjøpe den...

Har forresten aldri hørt om at det skulle forskjell på bilde kvaliteten på DD og DTS?! Dette skal jo bare være ett lydspor, eller..?

<{POST_SNAPBACK}>


Denon 1930 är ett av dom bästa köp jag gjort i livet! men visst finns det alltid saker man saknar, den tar fram mycket detaljer i bilden men är DVDn inte helt bra i grunden så tar den fram skiten också och det finns ju ingen form av brusreducering på den, men tittar man på en CRT så syns det inte, men på projektor syns det.
men det bästa med denna projektor är just djupet den ger! underbart djup, känns som att man står där kameran är och tittar in liksom! är på detta planet klart bättre än vad min hd-dvd spelare är, men på denon så förstörs ju illusionen av verklighet av det faktum att det inte är så hög upplösning, en denon hd-dvd borde vara det perfekta :-)

tror att detta är den mest prisvärda DVD spelaren man kan köpa idag!
fick just idag nya bild o ljud tidningen hem o där hade den vunnit test mellan en massa dvd spelare!

och skillnaden mellan en DVD med eller utan dts har ju med att göra att dts tar ca 1,5 gig i plats på skivan så då måste bilden komprimeras mer för att allt ska få plats = sämre bild :-( men det finns ju MÅNGA filmer med dts OCH fantastisk bild!

ha det bra!
mvh beagle

#6

Postad 18 juni 2007 - 21:10

Itzu
  • Itzu
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
Hej kan du svara på en fråga när du köpte ditt xbox 360 satt hårddisken reda i och hur mycket utrymme hade du att spara på i början 20 gig eller mindre typ 11`?
svara till [email protected] plz

#7

Postad 20 juni 2007 - 18:29

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
hårddisken satt i o det ska finnas ca 13 Gig ledigt om den är ny o "tom" resten används eller är reserverade för användning.

#8

Postad 19 november 2007 - 17:27

snyft
  • snyft
  • Användare

  • 213 inlägg
  • 0
Vad kör du för duk nu?

#9

Postad 23 februari 2008 - 01:54

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
jag har sålt min proj men på slutet blev det bara tupplur
letar ny proj nu, vi får se vad det blir, mycket möjligt att det blir en plasma eller LCD istället då jag vill ha något som man kan se på när som helst o som allt ser bra ut på.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.