Postad 11 October 2006 - 20:14
TJena län
Imorrn kommer grejjerna!! vart fick du tag på tavlorna? hittar inget på tradera!?
Vill ha liknande fast andra motiv!
Imorrn kommer grejjerna!! vart fick du tag på tavlorna? hittar inget på tradera!?
Vill ha liknande fast andra motiv!
Postad 04 May 2007 - 14:14
Hej!
Såg din sideboard från Ikea och jag är själv sugen, har dock en fråga: vad är innermåtten BxHxD i hyllorna? Så man vet vad man får plats att stoppa in i den.
Snyggt vardagsrum!
Såg din sideboard från Ikea och jag är själv sugen, har dock en fråga: vad är innermåtten BxHxD i hyllorna? Så man vet vad man får plats att stoppa in i den.
Snyggt vardagsrum!
Postad 19 August 2007 - 20:57
Tjenare.
Tack för tippset på benen till bonde sideboard... Exakt vad jag letade efter
Tack för tippset på benen till bonde sideboard... Exakt vad jag letade efter
Postad 12 October 2007 - 13:29
Hej!
Jo de va smart det där med att köpa kortare ben till bonde sideboard. Är åxå sugen på att köpa en sån men hur hög blir den totalt med benen du satt på? Den är väl 76 orginal om jag inte minns helt fel. Eller ännu bättre om du orkade mäta hur hög bänken är utan ben så kan jag kolla hur höga ben jag ska köpa till. Tacksam för svar!
// Per
Jo de va smart det där med att köpa kortare ben till bonde sideboard. Är åxå sugen på att köpa en sån men hur hög blir den totalt med benen du satt på? Den är väl 76 orginal om jag inte minns helt fel. Eller ännu bättre om du orkade mäta hur hög bänken är utan ben så kan jag kolla hur höga ben jag ska köpa till. Tacksam för svar!
// Per
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
15 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?