Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för Lajjnuz

12 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 29 september 2006 - 14:26

Lajjnuz
  • Lajjnuz
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok, ställ gärna frågor!!

Redigerat av Lajjnuz, 29 september 2006 - 14:56.


#2

Postad 02 oktober 2006 - 17:57

zonne
  • zonne
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0
tack!

Är inte riktigt haj på allt som har med hemma bio att göra, men det tar sig. Tog en dvd och liten tv från jobbet att ha så länge. Grejen är dock att från DVD (rätt så gammal) går det två röd/vita uttag, men från Logitechen går det.. hmm.. svårt att förklara. En grön, en gul och en svart. Alla gör sin grej (gul för subben, grön för "ljudet", svarta minns ja inte). hur ska man koppla för att få surroundet?
tacksam för svar..

#3

Postad 08 november 2006 - 18:47

parantes
  • parantes
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Hej! Ramen kommer från Ikea tror jag, jag snodde den från en filminspelning när vi var klara och skulle tömma lägenheten vi hade spelat in i. Vet at de haft dessa på Ikea för typ 200 kronor (Detta är den billiga varianten utan glas utan bara en plastskiva.) Men det blir grymt bra i alla fall. På Harald Nyborg, Rusta etc. och liknande lågprisaffärer kan man hitta 70x100 ramar för under hundralappen, ska köpa 3 stycken för att få upp de nya affischera med!

Och Ja, det finns en del att bygga på. Förstärkare och högtalare är på G samt Platt TV om tt par veckor! Nya bilder kommer då!

#4

Postad 29 november 2006 - 16:40

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

nice grejer! men håller med celander,,, du borde få bra mycket bättre ljud om du ställer högtalarna lite längre ifrån varandra:)


Som jag svarede honom så kan jag tyvärr inte sprida på högtalarna bättre, just eftersom där är en pelare mellan högerhögtalare och TVbänken. Kommer synas mer på de nya bilderna som kommer så fort jag fått tillbaka TVn. :) Så kommer ni förstå bättre varför jag möblerat som jag fått göra. ;)

Men ljudet i Ikonen sprider sig fint i rummt trotts placeringen. ;)

#5

Postad 30 november 2006 - 23:58

Toffvs
  • Toffvs
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Klockrent! Men du, vit kabellist till tangentbordssladden.... en liten detalj som gör så mycket... :angry:

Bra jobbat!

#6

Postad 19 januari 2007 - 22:46

YOU
  • YOU
  • Lärjunge

  • 475 inlägg
  • 0
Jo det är sant 320gb på NASen börjar sina lite.. dock har jag 200gbx2 på laptopparna, och om du kollar noga ser du att det ligger en burk bakom min kompis oxå på 200gb sen har vi den stora burken oxå med en 75gb (74!) raptor plus 2st 500gb caviar XL+ .. så det finns lite utrymme att stoppa filer! ;) Får det till ca 2tb i runda slängar. Men jag har faktiskt gått i tankarna på en till NAS på 500! köpte 300an mest för att testa! Hade netgear suggan förut men den va inge vidare så den fick pasera vidare!

Nu när draft n börjar komma är det ju absolut NAS värt att satsa på!

Gilla din setup!! Har tänkt skriva tidigare faktiskt men gick inte då :unsure:

Vad är det för diskar du har?

Mvh YOU

#7

Postad 11 mars 2007 - 15:31

iceman1449
  • iceman1449
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Tjena!
Ang. kommentaren, jo jag funderade på en Focus, men det blev en Heco Krypton 25A som gör sitt jobb grymt bra ^_^ Ska se till att få upp de nya bilderna snart...
Går i uppgraderingstankar gällande högtalare/förstärkare/ljudkort, får se vad det blir av det. Så som det är nu låter det verkligen inte bra med ljudet från datorn (ett gammalt Soundblaster Live ljudkort) och det är i princip bara därifrån jag kör musik, så det blir nog ett nytt sånt när pengar kommer ^_^

såg ett par begagnade Blue Diamond också, kanske slår till på ett par sånna också även om det innebär att jag får byta ut annat också.

Ha det!

#8

Postad 12 mars 2007 - 19:23

engstroem
  • engstroem
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
Jag lovar jag har inga konstnärliga ådror i min kropp heller, klarar knappt av att rita en streckgubbe, men med en projektor lite vilja å målarfärg så var de inte så svårt att fylla i faktiskt =)

#9

Postad 28 augusti 2007 - 06:33

Patrik_S
  • Patrik_S
  • Amatör

  • 73 inlägg
  • 0
Liten fråga om klockan på centern. vart kan man hitta en sådan ???

#10

Postad 28 augusti 2007 - 17:01

samurai
  • samurai
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0

Liten fråga om klockan på centern. vart kan man hitta en sådan ???

<{POST_SNAPBACK}>

Det skulle jag också vilja veta :D

#11

Postad 14 oktober 2007 - 23:17

shaaban
  • shaaban
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

Liten fråga om klockan på centern. vart kan man hitta en sådan ???

<{POST_SNAPBACK}>

Det skulle jag också vilja veta :)

<{POST_SNAPBACK}>


Jag me! Den är ju råsnygg

#12

Postad 20 oktober 2007 - 14:23

Lajjnuz
  • Lajjnuz
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
På allmän begäran verkar det vara dags för mig att tala om var jag köpt min klockradio:D

Klockan är radiostyrd och har trådlös utomhus, samt inomhustermometer, med min och max temp.
köpte den på Claes Ohlsson för 349 kr!
finns säkert kvar, kolla får ni se!

#13

Postad 20 oktober 2007 - 16:48

Patrik_S
  • Patrik_S
  • Amatör

  • 73 inlägg
  • 0

På allmän begäran verkar det vara dags för mig att tala om var jag köpt min klockradio:D

Klockan är radiostyrd och har trådlös utomhus, samt inomhustermometer, med min och max temp.
köpte den på Claes Ohlsson för 349 kr!
finns säkert kvar, kolla får ni se!

<{POST_SNAPBACK}>



Hittade den här:
http://www.clasohlso...spx?id=19240476



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.