Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för Mr Skägg

4 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 November 2006 - 18:57

Mr Skägg
  • Mr Skägg
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 28 November 2006 - 17:00

YOU
  • YOU
  • Lärjunge

• 475 inlägg
  • 0
Nu har jag har försökt med både ie och firefox men det går inte att ge omdömme i ditt galleri.
Betyget kommer när det funkar!
Omdömet får du här sålänge!

OMDÖMME GALLERI:
Skitsnyggt! Kan du inte skriva lite mer om bilderna!? Var lite nyfiken på hur du gjort med lack! Har själv blivit tvungen att 'möblera om' lite tillfälligt pga av den nya lille killen. Försöker reda ut hur vi ska göra det snyggt men ändå funktionibelt för honom.

Postad 29 November 2006 - 06:57

Mr Skägg
  • Mr Skägg
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Tja, det finns ju små behändiga spottar att köpa på Ikea som man enkelt fäster med dubbelhäftande tejp, det är vad jag har i lack hyllan.

Problemet med det är att det blir en härva med sladdar som jag har tejpat fast på hyllans baksida, inte speciellt snyggt för det syns om man står precis framför.
Vet inte riktigt hur jag ska lösa det där, vill ju inte spika fast något i hyllan för rätt som det är så blir det en fin repa på framsidan & så vill jag kunna vända på den.

Måste komma på något bra, förmodligen bil det kabelskenor längs med listen. Tapetserade igår så det känns som om det måste göras ordentligt.

//Mr Skägg :)

Postad 22 January 2007 - 19:29

Litecore
  • Litecore
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
tjena skägget! jag är lite nyfiken på vad du har för dvd-spelare egentligen ?
bildtexten som finns i galleriet är fel eftersom den hänvisar din reciever :]
tycker det ser ut som en dv-696AV eller en tidigare modell men jag är osäker..
skulle vara nice att veta eftersom jag är på jakt efter lite nytt maskineri själv
och tycker verkligen att den du har är riktigt snygg! tacksam för svar B)

MVH / calle

Postad 23 January 2007 - 07:08

Mr Skägg
  • Mr Skägg
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Tja.

Ja se på fan, det var visst inte riktigt rätt i mitt galleri.

DVD:n är Pioneers DV-490, den enklaste med HDMI, ger bra bild, så det kan jag inte klaga på.
Om jag nu ska gnälla lite ialla fall så ska det vara den tiden det tar för DND:n att komma igång
från det att man tryckt in ON knappen, otroligt seg! Känns som det tar en evighet.

Men, men, jag inhandlade min för 1200:- har jag för mig, och för den pengen får man inte ha allt för stora förväntningar, spelar du däremot mycket musik via DVD spelaren så rekomenderar jag nog att du lägger in ett par slantar till!

//MR SKÄGG!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.