Postad 11 March 2007 - 13:16
Tjenare! Och tack för synpunkterna.. Tyvärr så ryms inte DVD nere till vänster eller höger.. Jag håller med om att det inte är optimalt, jag skall testa att ställa den vid sidan där jag har whiskyn..
Postad 27 November 2007 - 15:11
Vart köpte du dina Tangband högtalare ifrån? Är sugen på att bygga något liknande själv.
Postad 03 October 2008 - 10:14
Hej.
Menar du dem två lite rundare kondensatorerna som sitter innan utgången? Behöver man inte bygla dem då? Alltså dra en tråd emellan dem bara efter att man har tagit bort dem?
Kanhow skrev:
Alttid en början men finns så mycket mer du skulle kunna göra. T.ex misstänker jag att de två röda kondingarna som sitter presic innan utgången är onda och ljudet skulle bli märkbart bättre om de togs bort. Gjorde så på min gamla Onkyo Cd och blev STOR förbättring. Kan dock inte garantera nånting men du kan alltid löda bort och blir det inte bra löda ditt dem igen.
Menar du dem två lite rundare kondensatorerna som sitter innan utgången? Behöver man inte bygla dem då? Alltså dra en tråd emellan dem bara efter att man har tagit bort dem?
Kanhow skrev:
Alttid en början men finns så mycket mer du skulle kunna göra. T.ex misstänker jag att de två röda kondingarna som sitter presic innan utgången är onda och ljudet skulle bli märkbart bättre om de togs bort. Gjorde så på min gamla Onkyo Cd och blev STOR förbättring. Kan dock inte garantera nånting men du kan alltid löda bort och blir det inte bra löda ditt dem igen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
16 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?