Postad 29 January 2007 - 11:35
Tja Runner. Jag sitter i tagen att bygga en ny tv-bänk (mitt andra hemma bygga har snart ett år på nacken, börjar bli trött på den).
Jag kollade in i ditt galleri och så din tvbänk. Mitt problem är att min AV-receiver har måtten 42cm bred och 45 cm djup. Jag vill ju bygga en egen bänk och använda mig utav skåpen ifrån Ikea som grund men dom är ju bara 37 djupa.
Hur har du gjort för att lyckas med din tv bänk? Sticker förstärkare och kablage ut där bak på din då?
Jag kollade in i ditt galleri och så din tvbänk. Mitt problem är att min AV-receiver har måtten 42cm bred och 45 cm djup. Jag vill ju bygga en egen bänk och använda mig utav skåpen ifrån Ikea som grund men dom är ju bara 37 djupa.
Hur har du gjort för att lyckas med din tv bänk? Sticker förstärkare och kablage ut där bak på din då?
Postad 30 January 2007 - 09:18
Min förstärkare är inte lika djup men den är precis så den kommer in.
+ att jag inte har något bakom så det är kablage som ligger där, som göms av att ekskivan ligger ett par cm utanför skåpet på baksidan så att det går att skjuta den mot väggen och då är det ett litet glapp mellan skåpen och väggen.
Lycka till med bygget. inte så värst svårt om man inte har tummen mitt i handen :-)
Men alltid kul med nåt man byggt själv.
+ att jag inte har något bakom så det är kablage som ligger där, som göms av att ekskivan ligger ett par cm utanför skåpet på baksidan så att det går att skjuta den mot väggen och då är det ett litet glapp mellan skåpen och väggen.
Lycka till med bygget. inte så värst svårt om man inte har tummen mitt i handen :-)
Men alltid kul med nåt man byggt själv.
Postad 13 February 2007 - 07:13
de blev ju så bra så jag tror jag måste bygga mig en jag med typ ensådan jag letat efer men inte hittat
Postad 15 February 2007 - 22:47
Lycka till det är ganska enkelt bygge samt relativt billigt om man jämför med färdiga media bänkar.
titta in på th_om_as sida där har du ett alternativt bygge.
titta in på th_om_as sida där har du ett alternativt bygge.
Redigerat av (8)_Roadrunner, 15 February 2007 - 22:48.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
22 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?