Postad 29 March 2007 - 18:31
Riktigt snyggt block du har centern på, vart hittar man sånt? Är det sånt man bygger hus med, eller hur ser det ut?
Hej!
Tänkte att det är bättre att svara på dina frågor i mina omdömen här istället för i dina omdömen. Blocken kallas för lecablock och kan köpas på de flesta byggvaruhus (och ja, det är ngn typ av husbyggsten). Ganska vanligt i stereosammanhang, åtminstone förr har jag fått för mig. Tack för omdömet!
Postad 02 April 2007 - 21:58
Hallo där! Är lite ny här, men jag såg din tv-bänk och insåg att jag bara måste veta vart du inhandlat den? Håller på o letar febrilt efter en ny. Tacksam för svar!
mvh Denis
mvh Denis
Postad 22 July 2007 - 21:20
Tjenare
Jag undrar vad det är för skåp du har ovanför tven och var du har köpt dom?
Tacksam för svar
mvh. callec
Jag undrar vad det är för skåp du har ovanför tven och var du har köpt dom?
Tacksam för svar
mvh. callec
Postad 09 September 2007 - 22:28
tjenare
mycket läckert måste jag säga.. har en likadan tv och nu ska min också upp på väggen,så nu undrar jag vad du har för vägg fäste och vart du köpt de?
MvH tuttedinho
mycket läckert måste jag säga.. har en likadan tv och nu ska min också upp på väggen,så nu undrar jag vad du har för vägg fäste och vart du köpt de?
MvH tuttedinho
Postad 10 September 2007 - 08:22
tjenare
MvH tuttedinho
Väggfästet kommer från PC-city, modell enklaste möjliga. Fast TV-del som hängs i skruvhål i väggen.
Jag vill starkt rekommendera väggfästen med en väggdel som man monterar stumt, och en TV-del som hängs på den väggfasta delen.
MVH
Delarium
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?