Postad 26 March 2007 - 19:13
Och här kommer skivtipsen:
Jennifer Warnes - Famous blue raincoat, Jag har både den och The Hunter - Tycker du att The Hunter är bra - så kommer du att gilla den här!
Vidare, hmm, liite i samma stuk är:
Natalie Merchant Som faktiskt är en som jag fick tipsat om i min egen gästbok... Den jag har länkat till här är en trippelutgåva - alltså man får tre skivor i samma paket, två av dessa är HDCD och alla tre är oerhört bra. Välinspelat.
//Loofy
Jennifer Warnes - Famous blue raincoat, Jag har både den och The Hunter - Tycker du att The Hunter är bra - så kommer du att gilla den här!
Vidare, hmm, liite i samma stuk är:
Natalie Merchant Som faktiskt är en som jag fick tipsat om i min egen gästbok... Den jag har länkat till här är en trippelutgåva - alltså man får tre skivor i samma paket, två av dessa är HDCD och alla tre är oerhört bra. Välinspelat.
//Loofy
Postad 26 March 2007 - 23:24
Tack för tipsen. Fick hem lite Natalie Merchant, och fy faan vad bra det låter! Kan inte förstå hur jag missat henne tidigare. Ska utan tvekan köpa den samlingen, liksom den andra Jennifer Warnes skivan.
Redigerat av tiger99, 26 March 2007 - 23:25.
Postad 28 February 2013 - 10:38
hej! såg att du eventuellt är intresserad av ett likadant slutsteg till. jag säljer mitt om du är intresserad. annonsen finns här på min sida.
mvh flandy
mvh flandy
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
48 bilder
3 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?