Postad 21 April 2007 - 16:22
Hej!
Jag undrar vilken teve det är du har, sen undrar jag över om du har gjort tv-upphängningen själv eller omj du har köpt den ngn stansi så fall vart?
// Lill Haldo
Jag undrar vilken teve det är du har, sen undrar jag över om du har gjort tv-upphängningen själv eller omj du har köpt den ngn stansi så fall vart?
// Lill Haldo
Postad 21 April 2007 - 17:14
Hej!
// Lill Haldo
Hej!
Tv´n är en Samsung LE-40S71B
Tvmöblen är köpt på bratells i Göteborg (www.bratells.se)
http://bratells.e-li...250/rg5505v.jpg
Mvh
Postad 22 July 2007 - 11:12
Hej jag undrar vilka fäger du använt i lägneheren. vilket fabrikat och om du kan vilken färg kod.
Postad 10 November 2008 - 15:36
Hej
Snyggt!
Jäkligt bra kortr på hunden. Funderat på canvaz tavla?
Kan fixa till den i Photoshop om du vill (om du fotar o lägger ut resultatet här på www.minhembio.com)
Snyggt!
Jäkligt bra kortr på hunden. Funderat på canvaz tavla?
Kan fixa till den i Photoshop om du vill (om du fotar o lägger ut resultatet här på www.minhembio.com)
Postad 03 May 2009 - 12:24
Riktigt läckert! Men jag undrar hur du gjorde när du sänkte taket för spottar, samt vilka spottar du kör med!
You got my vote
You got my vote
Postad 20 August 2009 - 20:47
Hej!
jag undrar var du köpt utbyggmadem till tvn? känner igen men kommer inte på vart?
jag undrar var du köpt utbyggmadem till tvn? känner igen men kommer inte på vart?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
78 bilder
13 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?