Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för halvledaren

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 maj 2007 - 22:49

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 26 mars 2008 - 23:05

Jouchims
  • Jouchims
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Hej!

Såg att du hade felanmält lite information om uppskalning och stödda bildformat på onkyo 605. Blev lite fundersam eftersom jag tänkte inhandla en sån nästa månad. Vilka format stödjer den och har den inte uppskalning?

Riktigt fint du har det fö. Jag är självklart med på idéen om att skicka alla förbannade sladdar :)

//Simon

Postad 27 mars 2008 - 23:23

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Hej!

Såg att du hade felanmält lite information om uppskalning och stödda bildformat på onkyo 605. Blev lite fundersam eftersom jag tänkte inhandla en sån nästa månad. Vilka format stödjer den och har den inte uppskalning?

Riktigt fint du har det fö. Jag är självklart med på idéen om att skicka alla förbannade sladdar :P

//Simon

Tjena ,tack jag den bilden är väl så där .. ska säga att Onkyon den spelar bra i både stereo och digitalt bioljud så visst är det en fin maskin ,men inte för 6000 sek med dom specarna, men om man vill ha den som central video och ljud växlare då strular det min kan inte ta in en komponent video signal , för att sen skicka den vidare till en skärm/ tv via hdmi sen har du problemet med true hd ljud sånt som skall vara med blueray etc det finns inte i min ,, det ska uppdateras detta sa inte Onkyo något om trots det leverade dom maskiner på löpande band , jag vet inte än idag om det kommer att strula ,, problemet är att Generalagenten är väldigt liten, det kan ju vara både bra och dåligt i detta fallet, inge bra !!

Jag tror du får lika mycket för pengarna i dag från Sony eller yhamha se till att hdmi är minst 1,3, 1,2 skall klar det mesta i framtiden med´vad jag förstår men ta en resiver med helst 1,3 och att den har dessa true hd grejor,

många gillar Onkyon men, ja det kanske kommer på att allt inte är så br, när dom ska börja använda den till det som kommer i framtiden och som kostat skjortan .. hehe

ha det gott halvan hoppas jag gav dig lite hjälp ,,

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Baffelväggen
    Globe
    2025-04-28 19:31:57
  • 2st Slutsteg till köket
    Anton
    2025-04-27 22:56:09
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.