Välkommen till min gästbok
Postad 15 July 2007 - 17:57
Heej! Kul att du gillar min lägenhet!
Tyvär tror jag inte den funktionen finns. Det du eventuellt kan göra är att ge mig ett omdömme. Sedan kan du kolla i "mina omdömmen" så finns ju alla länkar där.
Du måste ladda upp lite bilder och vara medlem i 30 dagar innan du kan göra det iof.
Vore kul att se vad du åstakommit så ta och ladda upp lite bilder nu..
Ha det
Mvh
Oskar
Tyvär tror jag inte den funktionen finns. Det du eventuellt kan göra är att ge mig ett omdömme. Sedan kan du kolla i "mina omdömmen" så finns ju alla länkar där.
Du måste ladda upp lite bilder och vara medlem i 30 dagar innan du kan göra det iof.
Vore kul att se vad du åstakommit så ta och ladda upp lite bilder nu..
Ha det
Mvh
Oskar
Redigerat av Unregistered88eb0cb4, 15 July 2007 - 17:58.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?