Postad 05 October 2007 - 16:01
tjenare ang Forden i mitt galleri, så blev den tyvärr brutalt avlivad när en Volvo 244 flyttade B-stoplen 39cm medans jag satt i...
Postad 23 November 2007 - 00:09
Ang. "The Revenge Of The Sith" postern, ja men visst är den signerad! 
Sorry att jag inte har svarat har haft datorhaveri :/
Sorry att jag inte har svarat har haft datorhaveri :/
Postad 08 December 2007 - 20:39
Tjenare!
Ang. Portabel DVD-spelare så är det helt underbart att ha med sig på resan. Köpte tyvärr en rätt billig modell som brister en del på bilden. Kontrast, ljus och färg är acceptabelt efter lite fixande men bildskärpan är jobbigt på för nära håll.
Införskaffar riktig kamera snart så man kan ta vettiga bilder istället, kan lägga upp lite extra på DVD-spelaren om så önskas.
Ang. Portabel DVD-spelare så är det helt underbart att ha med sig på resan. Köpte tyvärr en rätt billig modell som brister en del på bilden. Kontrast, ljus och färg är acceptabelt efter lite fixande men bildskärpan är jobbigt på för nära håll.
Införskaffar riktig kamera snart så man kan ta vettiga bilder istället, kan lägga upp lite extra på DVD-spelaren om så önskas.
Postad 22 December 2007 - 23:23
tackar.. håller med dig, men vad ska man göra när man inte har en kamera.. ska införskaffa en kamera så snart jag får lite pengar över.. börjar bli riktigt tråkigt med mobil bilderna.
Postad 24 February 2008 - 14:57
Tjaa.. Jo tänkte fråga om du skulle ngn gång ha möjlighet o skicka låten med Bass Mekanik - Bass Zone. Gillar den o skulle gärna pröva på min 15" ja har i bilen
OM du har lust får du gärna skicka på min msn [email protected] Åter igen, Väldigt väldigt väldigt snyggt bygge!!!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
94 bilder
1115 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?