Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för MHassel

4 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 November 2007 - 12:21

MHassel
  • MHassel
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 29 November 2007 - 17:35

EclipsE_1989
  • EclipsE_1989
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Tjena :) jag har en fråga till. Vart går man in för att ladda ner nya teman? jag har den nya versionen 2.0.... Jag har ju fått ett extra tema, men det tycker jag inte alls är snyggt.

tacksam för svar :)
/Tommy

Postad 04 December 2007 - 19:56

MHassel
  • MHassel
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Tjena ;) jag har en fråga till. Vart går man in för att ladda ner nya teman? jag har den nya versionen 2.0.... Jag har ju fått ett extra tema, men det tycker jag inte alls är snyggt.

tacksam för svar ;)
/Tommy

--------------------------------------------------------------------------------

tja! har ett 20tal liggandes, de flesta har jag tagit ner från www.playstation-3.se och sen lite här och var. finns lite länkar från den siten oxå. surfa in på http://www.playstati...orum/t4636.html så hittar du lite ku. =)

Postad 31 December 2007 - 13:39

MrLocke
  • MrLocke
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Tjena!
Har också en DV2699, en riktig kanondator! Ser att du kör HD-material via datorn, är det 720p som gäller? Försäljaren på ONOFF var osäker och jag har inte hittat någon information om det heller. En andra fråga är hur mycket du har hunnit testa grafikkortet? Har inte hunnit så mycket självt men det hade lite svårt med Test Drive Unlimited. Hare!

Mvh Johan

Postad 14 January 2008 - 20:45

MHassel
  • MHassel
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Tjena!
Har också en DV2699, en riktig kanondator! Ser att du kör HD-material via datorn, är det 720p som gäller? Försäljaren på ONOFF var osäker och jag har inte hittat någon information om det heller. En andra fråga är hur mycket du har hunnit testa grafikkortet? Har inte hunnit så mycket självt men det hade lite svårt med Test Drive Unlimited. Hare!

Mvh Johan

Har inte testat grafik-kortet så mkt.. spel är inget tänkt användningsområde. mest vardagliga sysslor och en del media/film etc. HD material har jag kört både 720p och 1080p material. funkar prima och blir grymt snyggt. har även full HD plasma så det blir enormt bra.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.