Postad 09 januari 2008 - 19:45
Lustigt att du satt o funderade/köpte ett liknande dator som jag klurar på. Men det som jag egentligen undrar är om du heter Göran...
Mvh Stein666 aka [VETS]Stein
Postad 13 januari 2008 - 16:22
Hej Moriarty!
Lustigt att du satt o funderade/köpte ett liknande dator som jag klurar på. Men det som jag egentligen undrar är om du heter Göran...
Mvh Stein666 aka [VETS]Stein
Nej det gör jag inte, men det gör min far

Redigerat av Moriarty, 09 december 2008 - 17:48.
Postad 19 januari 2008 - 22:29

Jag bor i Fålhagen om du vet var det ligger? Bor du fortfarande i Uppsala eller har du flyttat?

// Jonne90
Postad 20 januari 2008 - 09:44
Numera bor jag i Stockholm.
Postad 20 januari 2008 - 13:35
Arå, har bott i Fålhagen tom. (St Göransg.)
Numera bor jag i Stockholm.
Ah okej trevligt

Jag kommer försöka att söka jobb i Sthlm när man gått klart gymnasiet. Så hoppas på att få flytta till Sthlm jag med

Var i Stockholm bor du?
Postad 21 januari 2008 - 11:59
Lite "off" men i gengäld får man plats med hela familjen i ett radhus utan att vara miljonär.
Att sen ha elljusspår, skog, slalombacke och lite lugn och ro precis utanför knuten är ingen nackdel. Tar mig in till trängsel och annat på en ½-timme eller så.

Postad 21 januari 2008 - 20:29
Ekerö (en bit utanför Drottningholm)
Lite "off" men i gengäld får man plats med hela familjen i ett radhus utan att vara miljonär.
Att sen ha elljusspår, skog, slalombacke och lite lugn och ro precis utanför knuten är ingen nackdel. Tar mig in till trängsel och annat på en ½-timme eller så.
Okej trevligt

Postad 15 juni 2008 - 13:39

Postad 24 augusti 2008 - 16:56
Tjenare. Måste ju bara vara rätt morre. Zlax här. Hittade av en slump ditt album när jag kollade runt på HTPC-lösningar. Hur är läget?
Nämen hallå!! Kul som fan att du "tittar in"!!
Skickar ett PM med fortsättningen!
/M
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar