Postad 22 July 2008 - 16:52
Riktigt snyggt och stilrent pki!
Vad har du använt för att skapa ambient-light?
Postad 22 July 2008 - 18:05
Riktigt snyggt och stilrent pki!
Tackar så mycket! Kul att få sådan här feedback.
Jag har använt mig av Ikeas dioder * 2 (tidigare Trettioen)
http://www.ikea.com/...=ProductDisplay
Postad 25 August 2008 - 21:31
Tack för svar!
Anledningen är att jag sitter och grunnar på ett köp av ny CD-spelare av bättre snitt, kontra Squeezebox Duet.
Problemet är ju att man är relativt "bekväm" (läs lat) som människa och bränning av skivor är ju inte så tilltalande direkt
Vi får väl se hur det blir, är sugen på båda delarna faktiskt. Två st Wolfson daccar sitter ju Dueten så det bör ju finnas förutsättningar för ett riktigt bra ljud om man kör t.ex. mp3 320 kbit/s alternativt FLAC/ Apple lossless etc.
/Mvh J
Anledningen är att jag sitter och grunnar på ett köp av ny CD-spelare av bättre snitt, kontra Squeezebox Duet.
Problemet är ju att man är relativt "bekväm" (läs lat) som människa och bränning av skivor är ju inte så tilltalande direkt
Vi får väl se hur det blir, är sugen på båda delarna faktiskt. Två st Wolfson daccar sitter ju Dueten så det bör ju finnas förutsättningar för ett riktigt bra ljud om man kör t.ex. mp3 320 kbit/s alternativt FLAC/ Apple lossless etc.
/Mvh J
Postad 01 September 2008 - 22:32
tjenare, tänkte bara kolla med dig snabbt var man kan få tag i de små vita "gubbarna" man kan ha växter i? har letat som en tok här på sidan
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
16 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?