Postad 05 May 2004 - 23:46
Ser trevligt ut!
Hur trivs du med H/K? Vad gjorde att du valde AVR430 och inte någon annan modell?
Jag har själv ett par Alpha 50, och är, vad jag har hört, tung drivna. Jag skall skaffa en ny förstärkare, för den jag har nu får inte fram det jag vill ha.
Hur trivs du med H/K? Vad gjorde att du valde AVR430 och inte någon annan modell?
Jag har själv ett par Alpha 50, och är, vad jag har hört, tung drivna. Jag skall skaffa en ny förstärkare, för den jag har nu får inte fram det jag vill ha.
Postad 17 May 2004 - 23:43
Hej, det ser ju dödsläckert ut.
En sak skulle jag ändrat dock, vhs band buuuhh (ryser i hela kroppen).
.:0ri0n:.
En sak skulle jag ändrat dock, vhs band buuuhh (ryser i hela kroppen).
.:0ri0n:.
Postad 18 May 2004 - 14:32
Hehe... jo, jag vet... VHS. De banden har stått där i typ 3 år. Har aldrig blivit av att jag placerat något annat där. Tittar aldrig på dem heller,
. Jag har funderat på om jag typ skulle ställa ner förstärkaren längst ner, och sen flytta ner CD spelaren (som inte riktigt får plats bredvid TV: n) till där förstärkaren står... men jag vill helst inte placera förstärkaren längst ner. Det finns "risk" för att "folk" stöter emot den.
VHS banden har jag funderat på att flytta in i någon garderob eller nåt, men tyvärr finns det inte plats till det, jag kan tillägga att jag har ännu fler band än de som syns på bild. Sammanlagt har jag väl 70 VHS band i mitt rum. Och jag kollar inte på något ut av dem. Spelar in på VHS gör jag heller inte längre, utan det gör jag på DVD.
Något förslag på vad jag kan ha där nere istället för VHS banden??
VHS banden har jag funderat på att flytta in i någon garderob eller nåt, men tyvärr finns det inte plats till det, jag kan tillägga att jag har ännu fler band än de som syns på bild. Sammanlagt har jag väl 70 VHS band i mitt rum. Och jag kollar inte på något ut av dem. Spelar in på VHS gör jag heller inte längre, utan det gör jag på DVD.
Något förslag på vad jag kan ha där nere istället för VHS banden??
Postad 18 May 2004 - 14:38
Lägg en beställning på ett 50-tal noga utvalda DVD filmer, så är problemet löst
Postad 18 May 2004 - 15:29
Jodu... det skulle inte varit fel. Måste dock fylla upp mina hyllor jag har till DVD filmerna först. Men sen, om jag lyckas samla ihop tillräckligt många DVD filmer, kan jag ställa dem där. Men pengar krävs för så många filmer....
Postad 18 May 2004 - 16:04
Så sant, så sant...skojade bara till det lite så här på tisdags eftermiddagen då man är uttråkad på jobbet
Postad 18 May 2004 - 19:00
Kanske flytta ner PS2an och CDn till dem undre hyllorna och då får du ju TV:n mitt på bänken med!
Snyggt rum annars! Betorna och HK:n
Snyggt rum annars! Betorna och HK:n
Postad 18 May 2004 - 23:39
Kanske flytta ner PS2an och CDn till dem undre hyllorna och då får du ju TV:n mitt på bänken med!
Ja, det skulle väl också gå, men jag tycker det blir lite bökigt att böja sig ner så mycket för att byta CD skivor och spel. Har haft min PS2 där förut och det kändes ganska omständligt.
Men tack för förslaget.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
14 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?