Postad 14 June 2004 - 15:28
Hej,
Undrar hur blir bilden på Z2 med NS730? har nämligen en sådan spelare och ska köpa projektor, har läst att vissa har upplevt bilden som pixlig. Vill inte behöva köpa ny spelare...
Mvh
Henrik
Undrar hur blir bilden på Z2 med NS730? har nämligen en sådan spelare och ska köpa projektor, har läst att vissa har upplevt bilden som pixlig. Vill inte behöva köpa ny spelare...
Mvh
Henrik
Postad 22 June 2004 - 07:08
Är ingen riktig expert på hemmabio, men enligt både mig själv och mycket kunnigare kompisar så är bilden ruggigt bra! Och då använder jag hemmagjord MDF-skiva som duk och 250:- komponentkabel! Jag sitter 4,5 m från duken med en ca 100 tums bild och ser inga pixlar...
Postad 27 July 2004 - 08:30
Hur är bilden med playstation 2, blir en Z2 för mig ska köra komponent från playstationet och dvd:n via stärkaren...
Postad 28 July 2004 - 13:23
Jag har bara testat PS2 till Z2 med vanlig videokabel och det blev ingen bra bild alls, som du kanske förstår!
Postad 02 December 2004 - 13:51
jag tycker du har en väldigt söt anläggning *fnittrar*
Den finaste jag sett *hihi*
Den finaste jag sett *hihi*
Postad 27 June 2007 - 14:00
Det råkar inte vara så att du är i färd med att sälja din lägenhet!?
Såg den på Bjurfors imorse. Blev riktigt sugen. Riktigt trevliga färgval. Det enda jag hade lite svårt med var köket. Det finns ingen möjlighet att pruta på priset!?
Blir kul att se vad du kommer hitta på härnäst.
Såg den på Bjurfors imorse. Blev riktigt sugen. Riktigt trevliga färgval. Det enda jag hade lite svårt med var köket. Det finns ingen möjlighet att pruta på priset!?
Blir kul att se vad du kommer hitta på härnäst.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
33 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?