Postad 02 June 2004 - 19:27
Kan bara hålla med...
...Gillar verkligen när man inte öser på fullt med alla möjliga grejor.. Gillar första bilden skarpt... Fick faktiskt morsan att sponsra mig lite för ett köp av en likadan tv-möbel.. dock till en 28" ,..
Var är du bosatt?? sista bildens utsikt e ju bara för grann!
...Gillar verkligen när man inte öser på fullt med alla möjliga grejor.. Gillar första bilden skarpt... Fick faktiskt morsan att sponsra mig lite för ett köp av en likadan tv-möbel.. dock till en 28" ,..
Var är du bosatt?? sista bildens utsikt e ju bara för grann!
Postad 02 June 2004 - 19:36
Kul att du tycker om det!
En sådan tv gör sig bäst på originalbänken, fick den faktiskt på köpet från sonicinside, eller om man vill se det som ett paketpris, whatever..
Det är Jönköping-Vätterstad min herre
Du har väl säkert kört E4:an genom Jönköping och sett utsikten?
En sådan tv gör sig bäst på originalbänken, fick den faktiskt på köpet från sonicinside, eller om man vill se det som ett paketpris, whatever..
Det är Jönköping-Vätterstad min herre
Du har väl säkert kört E4:an genom Jönköping och sett utsikten?
Postad 02 June 2004 - 19:53
Jo faktiskt.. Fast direkt in till Elmia... Men den utsikten som man la märke till var mycket uppskattad!
Postad 02 June 2004 - 20:11
Tack för trevlig kommentar ang mina bilder!
Dina var inte heller så dåliga.
Postad 02 June 2004 - 20:14
Nja, jag tar bara ett kort och tänker inte på varken blixt eller annan belysning. Det hjälper visserligen att man har en bra kamera (Canon IXUS 400).
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
13 bilder
119 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?