Postad 31 July 2004 - 19:12
Tjena!
Verkligen snyggt med ljus under! Vad har du för lampa/lysrör och var köpte du den?
Ha dé
Verkligen snyggt med ljus under! Vad har du för lampa/lysrör och var köpte du den?
Ha dé
Postad 31 July 2004 - 19:40
Tjena Sweden.
Köpte allt på BAUHAUS. Det är inget lysrör. Det är en vanlig ljusslinga. Vet inte om du fattar vad jag menar. Men det är poppis nu i trädgårdana. Ser ut som en genomskinlig trädgårsslang med massa lampor i.
Köpte allt på BAUHAUS. Det är inget lysrör. Det är en vanlig ljusslinga. Vet inte om du fattar vad jag menar. Men det är poppis nu i trädgårdana. Ser ut som en genomskinlig trädgårsslang med massa lampor i.
Postad 01 August 2004 - 00:49
Alright! Tack för tipset. Får se om det blir något liknande. Snyggt är det i alla fall.
Postad 15 September 2004 - 15:11
Gillar teckningen på Saruman.
Grymt bra, full av beundran över folk som kan sånt....
Grymt bra, full av beundran över folk som kan sånt....
Postad 30 January 2005 - 19:38
Hey
snyggt !
men varför ha två surroundhögtalare i lådorna? sätt upp dom på samma slinga som de andra du har uppe..
ju fler desto bättre. jag har vänner som har 12st effekthögtalare på bara 2 kanaler, det är hur bra som helst.
snyggt !
men varför ha två surroundhögtalare i lådorna? sätt upp dom på samma slinga som de andra du har uppe..
ju fler desto bättre. jag har vänner som har 12st effekthögtalare på bara 2 kanaler, det är hur bra som helst.
Postad 10 February 2005 - 00:02
Mycket snygg stereo möbel som du har gjort!
Blev riktigt sugen på att fixa en ny här hemma nu..
Blev riktigt sugen på att fixa en ny här hemma nu..
Postad 15 April 2005 - 23:41
Hej
Är du nöjd med din B&W 705 ? tycker att dom är så snygga,jag har inte hört dom än ,jag vet att jag bara vill ha dom.
Är du nöjd med din B&W 705 ? tycker att dom är så snygga,jag har inte hört dom än ,jag vet att jag bara vill ha dom.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7 bilder
136 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?