Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för Mikael G

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 31 juli 2004 - 13:50

Mikael G
  • Mikael G
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Jag är väl inte nån freak egentligen men jag har alltid varit intresserad av tekniska prylar som har med HiFi att göra. Jag har inga supergrejer utan det är sånt som köpts succesivt allt eftersom plånboken tillåtit genom åren. Av det som finns med i Galleriet så började det med videon -99 och byggts ut allt eftersom. Jag är egentligen en rookie på det här med hemmabio och den gamla stereoförstärkaren byttes ut i höstas till förmån för hemmabioförstärkaren ;) Rummet är ett kombinerat sov/dator/vardagsrum så lösningarna på högtalarplaceringar och så är i mån av utrymme i första hand ;)

Nästa steg är att sätta upp en bakre center (likadan som den främre) som jag har liggandes i garderoben och DVD'n som är modell äldre och modell livligare ska nog bytas ut mot nåt mindre pinsamt när plånboken tillåter.

Kommentera gärna om ni vill men som sagt det är en amatöranläggning så ha det i tankarna innan ni sågar mig för hårt ;)

Redigerat av Mikael G, 31 juli 2004 - 14:28.

Postad 03 augusti 2005 - 20:49

Malmeqvisto
  • Malmeqvisto
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Kompakt och härligt. Men var har du 850:n? :)

Postad 04 augusti 2005 - 22:23

Mikael G
  • Mikael G
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0

Kompakt och härligt. Men var har du 850:n? :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Japp kör stenhårt på compact living fast det ska snart bli ändring på det :lol:

850'n får tyvärr inte plats i rummet annars hade min ögonsten garanterat stått här inne, nu står den ju ute och hemska tanke tänk om nån skulle få för sig att andas på den eller nåt :D :D

Postad 20 april 2007 - 18:45

Mikael G
  • Mikael G
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Jaha då är det dags för att uppdatera denna tråden lite då :D

Nu ser allt helt annorlunda ut, ny lägenhet, ny anläggning och nya möbler :) Fortfarande inga übergrejer men jag är väldigt nöjd än så länge. Det som ligger närmaste i framtiden är nya högtalare, dom gamla fick näst intill helt och hållet stanna kvar i gamla lyan. Det lutar och åt ett Proson Reality Sat 31 SA paket med tillhörande stativ, ska bara förankra investeringen med ekonomin först :D

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.