Gästbok för Unregistered47f704c6
Startad av
Unregistered47f704c6
, Dec 04 2004 20:20
13 svar till detta ämne
Postad 26 December 2004 - 21:34
Snyggt jobbat Sanders!!
Cleant och snyggt. Ser fram mot fler detaljbilder
Snygg vägg. Är det fusk elleren riktig stenvägg.
MvH
THX EX
Cleant och snyggt. Ser fram mot fler detaljbilder
Snygg vägg. Är det fusk elleren riktig stenvägg.
MvH
THX EX
Postad 26 December 2004 - 23:18
Takker!
Steinveggen er dessverre ekte. Egentlig skulle den ikke vært der fordi en slik vegg ikke bidrar til mindre romklang.
Må nok få meg et gulvteppe...
Steinveggen er dessverre ekte. Egentlig skulle den ikke vært der fordi en slik vegg ikke bidrar til mindre romklang.
Må nok få meg et gulvteppe...
Postad 27 December 2004 - 23:49
Mycket snyggt och stilrent!
Du har inga fler bilder som man kan se hela rummet på?
Du har inga fler bilder som man kan se hela rummet på?
Postad 28 December 2004 - 00:01
Takker 
For prøve å ta et "wide-shot" i morgen kveld.
For prøve å ta et "wide-shot" i morgen kveld.
Redigerat av Mr. Sanders, 28 December 2004 - 00:01.
Postad 29 May 2005 - 21:19
Tjusigt värre!
Du har säkert funderat på rumsakustiken, men varför har du ingen matta framför högtalarna? Har du funderat på ett par bakre bakkanaler?
Du har säkert funderat på rumsakustiken, men varför har du ingen matta framför högtalarna? Har du funderat på ett par bakre bakkanaler?
Postad 29 May 2005 - 22:27
Hei.
Jeg skal ha matta (teppe) og gardiner langs veggen for å bedre akustikken.
Har oppgradert for en stund siden så nå er det et 7.1 anlegg med 7 stk. Audiovector og 1 stk. SV-subwoofer.
Jeg skal ha matta (teppe) og gardiner langs veggen for å bedre akustikken.
Har oppgradert for en stund siden så nå er det et 7.1 anlegg med 7 stk. Audiovector og 1 stk. SV-subwoofer.
Postad 25 July 2005 - 13:33
Verkligen stilrent och snyggt! En fråga bara: blir det inte oönskade reflektioner i golv samt väggar vid filmtittande i mörkt rum när de är så pass ljusa som de är?
Postad 25 July 2005 - 15:53
Ideelt burde veggene, gulvet og taket vært malt mørke grått, men det blir "too much".
Flytter jeg alt utstyr til et annet rom så tror jeg at jeg vil male det nye rommet mørkt, men ikke ennå.
Flytter jeg alt utstyr til et annet rom så tror jeg at jeg vil male det nye rommet mørkt, men ikke ennå.
Postad 13 October 2006 - 21:50
Tja!
Du jag funderar på att köpa en Action MKII och såg att du är den ända som har haft en sån här på minhembio typ så skule vilja veta lite om den om du tycker den är bra? osv vad är negativt osv..ska få ev köpa en beg sen 2005-11 kvitto samt lampan har gått 400h för 8500:- är detta ett bra pris?
MVH PAtrik
Du jag funderar på att köpa en Action MKII och såg att du är den ända som har haft en sån här på minhembio typ så skule vilja veta lite om den om du tycker den är bra? osv vad är negativt osv..ska få ev köpa en beg sen 2005-11 kvitto samt lampan har gått 400h för 8500:- är detta ett bra pris?
MVH PAtrik
Postad 13 October 2006 - 23:11
For det første: Prisen på 8500 SEK er bra. Faktisk veldig bra.
Har prøvd 2 stk. AMO mkII i min hjemmekino. Har eid Infocus X1 og Hitachi TX-200 utenom. AMO mkII er desidert den beste av disse. "Best" er da definert som ren bildekvaliet.
Ulempen med AMO mkII er at den støyer mer enn de nyeste DLP-ene og LCD-projektorene. En ulempe til er at det kan være mer bildestøy i enkelte scener (dvs. dithering). Bortsett fra det er AMO mkII en "high-end" projektor, som gir svært gode bilder og som har svært god linse og derfor god optikk. At den har DVI-inngang og er oppgraderbar til mkIII (DC3 chip) er et stort pluss. Ingen andre produsenter som jeg vet om tilbyr oppgradering av sine projektorer. Se www.projectiondesign.com Fatter ikke at AMO mkII er så lite brukt i Sverige...
Har nå kjøpt BenQ8720, som har bedre bildekvalitet enn AMO mkII. BenQ8720 koster ny 16.500 NOK. Men en AMO mkII til under 10.000 NOK er et særdeles godt kjøp. Mitt råd: Kjøp den.
.
Ulempen med AMO mkII er at den støyer mer enn de nyeste DLP-ene og LCD-projektorene. En ulempe til er at det kan være mer bildestøy i enkelte scener (dvs. dithering). Bortsett fra det er AMO mkII en "high-end" projektor, som gir svært gode bilder og som har svært god linse og derfor god optikk. At den har DVI-inngang og er oppgraderbar til mkIII (DC3 chip) er et stort pluss. Ingen andre produsenter som jeg vet om tilbyr oppgradering av sine projektorer. Se www.projectiondesign.com Fatter ikke at AMO mkII er så lite brukt i Sverige...
Har nå kjøpt BenQ8720, som har bedre bildekvalitet enn AMO mkII. BenQ8720 koster ny 16.500 NOK. Men en AMO mkII til under 10.000 NOK er et særdeles godt kjøp. Mitt råd: Kjøp den.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
13 bilder
24 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?