Postad 01 March 2005 - 20:11
++++ För den snygga tavlan.
+++++ För de stabila stativen.
Skall bli kul att titta in när du är klar.
+++++ För de stabila stativen.
Skall bli kul att titta in när du är klar.
Postad 02 March 2005 - 14:39
Tackar =) Tyvärr har bottenplattans fästen släppt på den vänstra, så det lutar litegrann.. :/ Ska fixa till det kanske, men troligen köper jag nya ordentliga..
Har snart fixat klart i lägenheten, vilket har resulterat i den total ommöblering. Denna eller nästa vecka anländer soffan också (det är på tiden!), så då ska jag uppdatera fotografierna lite =)
Har snart fixat klart i lägenheten, vilket har resulterat i den total ommöblering. Denna eller nästa vecka anländer soffan också (det är på tiden!), så då ska jag uppdatera fotografierna lite =)
Postad 07 March 2005 - 01:01
Imorrn kommer soffan!
Efter det bär det av till IKEA för inhandling av soffbord, SEN ska det nog dyka upp lite nya bilder häromkring!
Postad 10 April 2005 - 18:01
Usch. Har varit lite slapp med att uppdatera galleriet nu, känner jag. Ser helt annorlunda ut nu, så kameran ska få gå varm snart. Håll till godo!
Postad 12 April 2005 - 17:50
Sådär ja! Då var bilderna uppdaterade lite
Nu ska bara väggen målas om och en receiver/center införskaffas så är livet frid och fröjd!
Postad 12 April 2005 - 18:02
Hej!
Gillade "cd-hyllan" från ginza.
När inhandlade du den, blev lite sugen på en eller flera sådana men kunde inte hitta den på hemsidan.
Mvh Robin
Gillade "cd-hyllan" från ginza.
När inhandlade du den, blev lite sugen på en eller flera sådana men kunde inte hitta den på hemsidan.
Mvh Robin
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?