Postad 13 February 2005 - 12:16
Trevlig hemmabio, behövs ingen subb till dom där högtalarna va ? 
Blir det inte lite jobbigt att ha projektorn på bordet ?
Blir det inte lite jobbigt att ha projektorn på bordet ?
Postad 13 February 2005 - 16:41
Högtalarna går inte riktigt så djupt som man kan tro men det räcker hyfsat, bra med pulver i allafall.
Projen på bordet är ju inte helt opptimalt men det funkar, som herre i mitt eget hus är det bara jag som får eventuella problem.
Saningen o säga så läste jag lite galet så duken blir lite för liten om jag sätter projen på väggen vilket var min tanke från början.
Projen på bordet är ju inte helt opptimalt men det funkar, som herre i mitt eget hus är det bara jag som får eventuella problem.
Saningen o säga så läste jag lite galet så duken blir lite för liten om jag sätter projen på väggen vilket var min tanke från början.
Postad 19 July 2005 - 09:23
Jag har nu uppdaterat min stereoanläggning lite.
Jag införskaffade för nån månad sedan nya kablar från Signal Cable i USA.
Jag köpte Silver resolution rca och dito biwire högtalarkabel.
Det blev ett klart lyft att byta ut mina supra hgtkablar mot dessa silver ormar.
Ljudet släpper från högtalarna på ett helt annat sätt, det var som att ta bort ett par
skynken framför högtalarna. Jag är nu äntligen nöjd med hur min anläggning presterar.
Summa sumarum med frakt och tull kostade det ca 4000kr och det anser jag vara
mycket prisvärt.
Jag införskaffade för nån månad sedan nya kablar från Signal Cable i USA.
Jag köpte Silver resolution rca och dito biwire högtalarkabel.
Det blev ett klart lyft att byta ut mina supra hgtkablar mot dessa silver ormar.
Ljudet släpper från högtalarna på ett helt annat sätt, det var som att ta bort ett par
skynken framför högtalarna. Jag är nu äntligen nöjd med hur min anläggning presterar.
Summa sumarum med frakt och tull kostade det ca 4000kr och det anser jag vara
mycket prisvärt.
Postad 29 January 2008 - 19:17
Har ju hänt lite sedan jag skrev något här senast. Jag har flyttat och då konstaterat att mina JM-lab inte lät lika bra
här som de gjorde förut. Då jag gillat Carlsson då jag hört dom på Arken mässan så köpte jag ett par OA-50 på Blocket, dessa är nu uppgraderade till vertion 3. Jag köppte även ett linn LK100 som jag testat i stället för Pliniusen. Då jag tyckte det vart lite roligare (inte bättre rent hifi mässigt) så ska jag försöka byta Pliniusen mot ett Linn 2250.
här som de gjorde förut. Då jag gillat Carlsson då jag hört dom på Arken mässan så köpte jag ett par OA-50 på Blocket, dessa är nu uppgraderade till vertion 3. Jag köppte även ett linn LK100 som jag testat i stället för Pliniusen. Då jag tyckte det vart lite roligare (inte bättre rent hifi mässigt) så ska jag försöka byta Pliniusen mot ett Linn 2250.
Redigerat av bjornf, 29 January 2008 - 19:18.
Postad 02 February 2008 - 00:33
Hvad skal du have for din plinius? [email protected] - jeg bor i Limhamn -
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
22 bilder
132 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?