Är det så att jag bara kan hantera ett FPS spel åt gången när det gäller handkontroll tro?! hehehe
Såna problem har jag aldrig på PC ju, när jag skiftar mellan CSS, CoD4 och BF2...
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Call Of Duty 4 Modern Warfare
Startad av
Unregistered0e3a6535
, Nov 06 2007 11:00
3456 svar till detta ämne
4 relaterade trådar
Postad 08 August 2008 - 10:06
Testade CoD4 nu, efter bara spelat BFBC ett tag... fy fasen vad svårt det va att sikta, även om det finns autoaim i CoD4... samma sak när jag testade Warhawk efter ha spelat mycket CoD4, då tyckte jag att allt stämde i CoD4, men inte warhawk...
Är det så att jag bara kan hantera ett FPS spel åt gången när det gäller handkontroll tro?! hehehe Såna problem har jag aldrig på PC ju, när jag skiftar mellan CSS, CoD4 och BF2... Postad 19 August 2008 - 18:37
FourZeroTwo uppdaterar om läget angående nya spellistor.
Som vanlligt bara tease och inget datum. Spontant ang spellägena; Hardcore HQ kan vara kul men kommer nog bli kampar-VM. Hardcore Ricochet känns som ett bra spelläge, men då inte pågrund av självmorden utan att det är som Team Tactical (gamla Team Objective) fast med 6 spelare och hardcore. Sudden Death Sabotage kan bli kul, men låter som det bara skulle bli en variant av S&D med plant och defend i varje runda med granatspamm och kampning på bomben, och där ingen tar bomben på grund av det... man lär ju bli utpekad med en stor skylt om man har bombem också så det är inte så smart att ha bomben då? Second Chance Search and Destroy - har vi provat en gång som var hyffsat kul faktiskt, men som jag tror kommer leda till spawnkilling galore - eftersom det bara finns en spawnplats i S&D. (om de inte ändrar på det dvs). Helikoptrar i S&D är heller inget välkommet tillägg... De övriga lägena som kräver en patch känns då betydligt mer givande. Postad 19 August 2008 - 22:17
bara jag som tröttnat på cod4? smällde i det för o lira lite, va skitlängesedan jag spela. lirade i 10min sen stängde jag av, såååå trist. skulle nog behövas en 10nya banor + ett gäng nya feta vapen för o få igång gnistan för mig igen. och då kan jag säga att jag tyckte de va svinkul i början.
aja vet inte vad jag ville med detta surgubbeinlägg Postad 19 August 2008 - 22:27
Äsch, du får spela mot nybörjare. Så får du upp humöret igen. Postad 20 August 2008 - 11:26
Du kanske är för kass bara, eller har för få medspelare som du gillar att lira med? Går ju fan inte att tröttna på CoD4... Postad 20 August 2008 - 11:37
... man behöver inte gilla dem man spelar med
Om inte annat får man en trevlig stund framför TVn.... Postad 20 August 2008 - 13:26 Select knappen? Postad 20 August 2008 - 13:57 Hmm...ja det verkar som det I morgon kväll kanske jag gör come back!! Postad 26 August 2008 - 16:57
Jag menar alltså göra sina egna klasser med vapen i multiplayer. Kanske inte riktigt gick fram i mitt titigare inlägg. Går det att göra? Mvh Kimme Postad 26 August 2008 - 17:15
Går bara att använda de förvalda Postad 27 August 2008 - 12:35
Även jag har börjat lira detta aktivt igen. Känns riktigt bra att vara tillbaka "in the game"
Köpte de nya banorna igår så lite trevligt med lite omväxling. cya on the field guys! Postad 28 August 2008 - 16:08
välkommen tillbaka Chris
en fråga. Vad är "Dead silence" perken bra för?? är det bara så att man inte låter när man går eller?? (jag spelar nästan alltid med ljudet av och bara chat i headsettet, för att familjen sover Postad 28 August 2008 - 16:14
Ja FI hör dej inte och du hör inte dina egna fotsteg. COD4 är ett spel man absolut inte ska spela utan ljud iaf, otroligt viktigt
Postad 28 August 2008 - 17:00
Då är det ju bättre att köra med lurar direkt från förstärkaren/tv:n... Postad 29 August 2008 - 11:26
Hehe! Men det är en kraftig hämmande faktor som gör att det aldrig kommer att gå riktigt bra för dig, ett dagens faktum... (kolla bara på sopan Dare Devil! Postad 08 September 2008 - 19:56
Nån som spelar så man kan vara med? Traåkigt att spela själv speciellt mot amerikanare osv man blir ju bara utkastad man är väl en oinbjuden gäst
Adda mig den som vill: geldermo Postad 08 September 2008 - 20:18
Ta en koll i clan-tråden där finns en låååång lista på folk som lirar CODden online. Alltid en massa skumma MHB-lirare onliner. Den ene värre än den andre....
Ja kan lägga till dig. och välkommen fan Postad 08 September 2008 - 23:10
Tackar
Postad 10 September 2008 - 09:58
hahaha ja jag ser likheterna Postad 10 September 2008 - 18:47
tycker jag med
(F*n hoppas hon inte ser det här!!) Postad 12 September 2008 - 16:41 Regretfully they didn't get finished by this weekend. Our last play test proved that Second Chance S&D had some Spawn camping issues, Sudden Death Search And Destroy ended too quickly so needs some round based adjustments, and Hardcore Ricochet needs some minor UI tweaks. Det var ju det jag förstod på Second Chance S&D! Dumpa den spelformen och släpp de övriga, eller ännu bättre. Ersätt den med OLDCORE! Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 September 2008 - 16:41. Postad 15 September 2008 - 10:37
Kan nån hjälpa mig med en grej..
Har nu äntligen kommit upp i guldkorset lvl 55. Så nu vill man ju klara alla "challanges" Har problem med att lista ut den som man ska döda 10 utan att dö. (kommer inte ihåg va den heter men ligger under elite) Har tusen gånger fått över en 10 kill strek men ingen challenge klarar jag. Måste de vara UTAN airstrike o helicopter eller vad?? Kan tilläggas att jag ågpr äntligen klara Collateral Damage (döda två med en sniperbullet).. För att sedan spelet hängde sig i samma spel... Bara att starta om maskinen o ingen challenge sparad... De var surt.. Den är inte helt lätt att klara... Postad 15 September 2008 - 10:47
Undra om IW släpper denn bana till PS3an nu till vintern. Har provat den på PC och den var ju lite kul faktiskt.
tomas_we, tror inte det räknas med helisarna. Kör helt utan att plocka in luftunderstöd eller så satsar du bara på en ännu högre streak. Bara du dödat 10 st med vanliga vapen borde det funka. Den där challengen kom lite av sig själv bara man spelade på varje prestigerunda och ingen man behövde gå in för så att säga. En drygare är den där man ska ta skada 5 gånger utan att dö och helt friskna till. När du satsar på gulddragunov ska du nog se att du får Collateral Damage flera gånger. Redigerat av Unregisteredf64a5233, 15 September 2008 - 10:48. Postad 15 September 2008 - 10:55
Hur klarar man att ta skada 5ggr å friskna till, den känns som den mest omöjliga. Och sen how the? är inte helt heller enkel. Räknas det om man använder egen c4 å kastar på en vägg i något hq rum och sen springer och sätter sig och väntar och hoppas att någon sätter sig i hörnet vid c4 och sen bara mata kulor genom väggen?
Postad 15 September 2008 - 11:03
Den med ta skada 5 gånger lyckades jag med på en hardcorematch (för att göra det svårare?
How the ? lyckades jag också med på showdown. Sköt tvärs över på en claymore genom räcket. Men där tror jag nog att du kan placera ut C4 och skjuta detta genom en vägg eller staket, men man tycker det borde funka också om man skjuter sönder en bil, eller sätter en bil i brand genom en vägg. Redigerat av Unregisteredf64a5233, 15 September 2008 - 11:04. Postad 15 September 2008 - 11:44
Den med att ta skada 5ggr. och återhämta sig fullt skedde av sig själv den oxå. minns inte ens när jag klarade den... Även "how the?" har jag klarat av "misstag"... Den där med sniperkula för två pers kommer jag nog ALDRIG klara därimot... Postad 15 September 2008 - 12:08
Såg roligt ut. Skulle vara kul om de kunde kasta in de befintliga kartorna fast med dämpad belysning. Tänk er Vacant eller Creek på natten med goggles på. Postad 15 September 2008 - 12:18
De (vissa?) banor man lirar online finns ju även med i single player-läget, fast där är de såklart inte så begränsad till ytan. Vore kul om de kunde "öppna upp" andra delar & på så vis ge oss nya banor.
Jag har tröttnat på de flesta banorna mer än själva spelalternativen. Postad 15 September 2008 - 12:23
Låter skojj att smyga omkring på natten på tex. creek! Lite nya banor hade inte heller skadat.. Postad 15 September 2008 - 12:35
Jag vill springa runt på Nordstan & kasta granater. KAn inte nån fixa det?
Postad 15 September 2008 - 14:52
har spelat en spelform på pc hos en kompis som heter zombie eller nåt.. man e typ 50 pers,, en av oss är en zombie alla andra vanliga.. det gäller att döda zombien, zombien har vapen med dom vanliga har bara kniv.. blir du dödad av en zombie blir du också en zombie. till slut är det bara en människa kvar och han vinner. väldigt kul och väldigt stressigt..
Postad 15 September 2008 - 14:53
Det är väl bara att fixa lite granater och sticka dit så långt hemifrån är det väl inte Postad 15 September 2008 - 16:19
Jäkligt ball! Lite glögg och peppisar på det så behöver man inte gå upp från källarn för att få julstämmning! Postad 15 September 2008 - 22:44
Skulle vara kul med både "santa crash" och mörklagda banor tex creek.
Vi behöver nya banor nu! tycker jag.. Postad 16 September 2008 - 05:48 Men vänta, är det inte Metal Gear Solid 4 du pratar om nu? Redigerat av VincentVegaSWE, 16 September 2008 - 05:50. Postad 16 September 2008 - 11:16
Har provat det, ganska skojjigt, men lite irriterande att polisen blir så gnällig... Nånting ska man väl få göra i sitt fria sverige, jä vla nazistfarsoner!
Håller med, måste erkänna att jag kände mer julstämning när jag såg det klippet än vad jag har gjort de senaste 10åren tillsammans! Redigerat av Dr. Death, 16 September 2008 - 11:17. Postad 16 September 2008 - 13:35
nej det är call of duty 4 till pc.. är väldigt säkerpå att jag har spelat det Postad 16 September 2008 - 15:56
Hej. Är det fler än jag som spelar CoD 4 med Dualshock kontroll?
Jag får nämligen inte min att vibrera. Kan det bero på att spelet ej stödjer dualshock kontroller eller vad tror ni är fel? Jag har kollat lite inställningar och vibbrationerna är PÅ. Den är nyköppt och håller på att laddas nu..hmm. Någon som haft liknande problem eller vet vad som kan vara felet? Postad 16 September 2008 - 16:14 ett tips för collateral damage är at köra HQ på strike eller shipment, shipment är nog lättast för den är så liten. Postad 16 September 2008 - 20:02
Eller bloc och ligga så man skjuter längs med en korridor. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |