Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 4 Modern Warfare

3456 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 August 2008 - 10:06

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Testade CoD4 nu, efter bara spelat BFBC ett tag... fy fasen vad svårt det va att sikta, även om det finns autoaim i CoD4... samma sak när jag testade Warhawk efter ha spelat mycket CoD4, då tyckte jag att allt stämde i CoD4, men inte warhawk... :)
Är det så att jag bara kan hantera ett FPS spel åt gången när det gäller handkontroll tro?! hehehe
Såna problem har jag aldrig på PC ju, när jag skiftar mellan CSS, CoD4 och BF2... :P ;)

Postad 19 August 2008 - 18:37

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
FourZeroTwo uppdaterar om läget angående nya spellistor.

As you know, We’ve been playing around with a lot of different playlist variations for the last several weeks and we’ve got quite a few cool mash-ups and gametype tweaks in the wings. It’s no secret that adding new playlists (or anything to multiplayer) takes a long time. There is a lot of careful planning and consideration that goes into anything new we add to the overall gameplay experience of the game, and nothing is added unless we’re completely convinced it will add to the overall experience. So as you can imagine, we play the hell out of any new addition we even consider before we consider it “good to go”.

That said.

The good news is, we have a few playlists that can be implemented via a playlist update (no patch required) and a few that we’re determining now if they can be added; the bad news is a few of them that can only be implemented via a patch. We’re still in talks to see if a small patch is feasible within our current production schedule, so I’ll let you know as that’s determined.

Remember though, nothing is final until it’s actually released. I don’t want you guys to be disappointed if something doesn’t pass QA, but to give you an idea of what we’re currently testing and where we stand with each playlist:

Hardcore Headquarters - No Patch Required

Testing is completed for Hardcore HQ. This playlist has standard HQ rules w/ Hardcore Settings. Limited HUD, Increased Bullet Damage, and Friendly Fire Enabled.

Hardcore Ricochet Playlist - Currently Testing

We’re currently testing this playlist now to see if a patch will be required for it or not. We should know soon. This is the No Teamkilling playlist. Any damage a teamkiller attempts to do to their team mates is reflected onto themselves only. Therefore, if they attempt to shoot an RPG into the ground at the beginning of the match; the only person who will die, is the Teamkiller. This eliminates the fear of being shot in the back by some asshole, but still encourages players to play tactically and not throw random nades, because if you accidentally hit a teammate, you’re only going to end up killing yourself and they’ll go unharmed. No Teamkilling, No Random Nades. This playlist will include the variant for Hardcore Teamdeathmatch, Hardcore Search and Destroy, and Hardcore HQ.

Sudden Death Sabotage - Currently Testing

Sabotage with no respawns. Fast-paced and intense Sabotage. No more hiding with the bomb until time runs out for sudden death. Increased XP per kills to encourage Team Deathmatch mentality. Defend your objective, while attempting to secure the bomb and plant on theirs. Once you’re dead, you’re dead. No second chances. We’re currently testing to see if this can be implemented without a patch.

Second Chance Search and Destroy - Currently Testing

Search and Destroy with 1 respawn each. This completely revamps your Search and Destroy tactics. No longer will lucky frag or well-placed claymore end your chance of victory. Each player has 1 respawn, creating longer more thoughout attack / defend strategies. Eliminate enemy players, and cut off their reinforcements while you defuse.

——–

If all these get past Quality Assurance (Test) with zero bugs, then we’ll be able to implement these four new playlists rather quickly (once QA and Localization is finished). In addition, we plan on adding Killhouse to more playlists and adjusting the amount of XP you get in certain playlists. (i.e. double XP in hardcore and new playlists).

Hit the jump for the playlists we’d like to do, but would require some code work to implement.

The following gametypes would require code support in order to implement. Which means we’d have to patch. Now anytime you require a patch that’s a much lengthier process than just doing a playlist update because it requires code work, very extensive QA both internally, at Activision, and at Microsoft / Sony. Which is why we want to attempt to get the playlist updates ABOVE out first, and then see what our options are with the ones BELOW. The ones which require additional support include:

Bare-Bones Team Deathmatch - Patch Required

Team Deathmatch with no perks and no air support. Problem: Slot 1 Perks Glitch

Hardcore Free for All - Patch Required

Free For All with Hardcore Settings. Problem: UAV glitch

Team Elimination (Last Man Standing) - Patch Required

3 round Team Deathmatch w/ no respawns. Switch sides each round. Problem: Round Switch Glitch

Multi-Bomb Search and Destroy - Patch Required

Search and Destroy but all attackers spawn with a bomb. Problem: Planting Glitch

Som vanlligt bara tease och inget datum. :)

Spontant ang spellägena;

Hardcore HQ kan vara kul men kommer nog bli kampar-VM.
Hardcore Ricochet känns som ett bra spelläge, men då inte pågrund av självmorden utan att det är som Team Tactical (gamla Team Objective) fast med 6 spelare och hardcore.
Sudden Death Sabotage kan bli kul, men låter som det bara skulle bli en variant av S&D med plant och defend i varje runda med granatspamm och kampning på bomben, och där ingen tar bomben på grund av det... man lär ju bli utpekad med en stor skylt om man har bombem också så det är inte så smart att ha bomben då?
Second Chance Search and Destroy - har vi provat en gång som var hyffsat kul faktiskt, men som jag tror kommer leda till spawnkilling galore - eftersom det bara finns en spawnplats i S&D. (om de inte ändrar på det dvs). Helikoptrar i S&D är heller inget välkommet tillägg...

De övriga lägena som kräver en patch känns då betydligt mer givande.

Postad 19 August 2008 - 22:17

himtim
  • himtim
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
bara jag som tröttnat på cod4? smällde i det för o lira lite, va skitlängesedan jag spela. lirade i 10min sen stängde jag av, såååå trist. skulle nog behövas en 10nya banor + ett gäng nya feta vapen för o få igång gnistan för mig igen. och då kan jag säga att jag tyckte de va svinkul i början.

aja vet inte vad jag ville med detta surgubbeinlägg :)

Postad 19 August 2008 - 22:17

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
nä gå och lägg dej :)

Postad 19 August 2008 - 22:27

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Äsch, du får spela mot nybörjare. Så får du upp humöret igen. :)

Postad 20 August 2008 - 10:41

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0

bara jag som tröttnat på cod4?

Svar: JA

Postad 20 August 2008 - 10:49

himtim
  • himtim
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
:)

Postad 20 August 2008 - 11:26

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

bara jag som tröttnat på cod4? smällde i det för o lira lite, va skitlängesedan jag spela. lirade i 10min sen stängde jag av, såååå trist. skulle nog behövas en 10nya banor + ett gäng nya feta vapen för o få igång gnistan för mig igen. och då kan jag säga att jag tyckte de va svinkul i början.

Du kanske är för kass bara, eller har för få medspelare som du gillar att lira med? :)

Går ju fan inte att tröttna på CoD4...

Postad 20 August 2008 - 11:37

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
... man behöver inte gilla dem man spelar med :) Gäller bara å böja ner hôvvet (huvudet) å köra på :)

Om inte annat får man en trevlig stund framför TVn.... :D

Postad 20 August 2008 - 13:26

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Tjena!!

Är det någon som vet hur man kan ändra sina vapen som i multiplayer när man
spelar splitscreen?

Mvh Kimme

Select knappen?

Postad 20 August 2008 - 13:50

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Select knappen?

Startknappen!!

Du har varit utan cod för länge :)

Postad 20 August 2008 - 13:57

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Startknappen!!

Du har varit utan cod för länge :P

Hmm...ja det verkar som det :)
I morgon kväll kanske jag gör come back!!

Postad 21 August 2008 - 13:33

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Sprang på den här trailern för CALL OF DUTY 5.

flame thrower baby!! :)

co-op gameplay trailer

Postad 26 August 2008 - 16:57

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Select knappen?

Jag menar alltså göra sina egna klasser med vapen i multiplayer.
Kanske inte riktigt gick fram i mitt titigare inlägg.

Går det att göra?

Mvh Kimme

Postad 26 August 2008 - 17:15

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Jag menar alltså göra sina egna klasser med vapen i multiplayer.
Kanske inte riktigt gick fram i mitt titigare inlägg.

Går det att göra?

Mvh Kimme

Går bara att använda de förvalda

Postad 26 August 2008 - 17:27

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Går bara att använda de förvalda

okej tråkigt men då vet jag.

Tack!

Postad 27 August 2008 - 12:35

Chris Ya
  • Chris Ya
  • Forumräv

• 665 inlägg
  • 0
Även jag har börjat lira detta aktivt igen. Känns riktigt bra att vara tillbaka "in the game" :)
Köpte de nya banorna igår så lite trevligt med lite omväxling.

cya on the field guys!

Postad 28 August 2008 - 16:08

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
välkommen tillbaka Chris ;)

en fråga. Vad är "Dead silence" perken bra för?? är det bara så att man inte låter när man går eller?? (jag spelar nästan alltid med ljudet av och bara chat i headsettet, för att familjen sover ;) så jag hör aldrig när nån rör sig...)

Postad 28 August 2008 - 16:14

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Ja FI hör dej inte och du hör inte dina egna fotsteg. COD4 är ett spel man absolut inte ska spela utan ljud iaf, otroligt viktigt ;)

Postad 28 August 2008 - 17:00

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

välkommen tillbaka Chris ;)

en fråga. Vad är "Dead silence" perken bra för?? är det bara så att man inte låter när man går eller?? (jag spelar nästan alltid med ljudet av och bara chat i headsettet, för att familjen sover ;) så jag hör aldrig när nån rör sig...)

Då är det ju bättre att köra med lurar direkt från förstärkaren/tv:n...

Postad 28 August 2008 - 18:40

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
jag är lite som dare devil ;) fast döv!!!! hahahaha

Postad 29 August 2008 - 11:26

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

jag är lite som dare devil :) fast döv!!!! hahahaha

Hehe!

Men det är en kraftig hämmande faktor som gör att det aldrig kommer att gå riktigt bra för dig, ett dagens faktum... :(

(kolla bara på sopan Dare Devil! :D :D )

Postad 08 September 2008 - 19:56

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

• 511 inlägg
  • 0
Nån som spelar så man kan vara med? Traåkigt att spela själv speciellt mot amerikanare osv man blir ju bara utkastad man är väl en oinbjuden gäst :)

Adda mig den som vill: geldermo

Postad 08 September 2008 - 20:18

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Ta en koll i clan-tråden där finns en låååång lista på folk som lirar CODden online. Alltid en massa skumma MHB-lirare onliner. Den ene värre än den andre.... ;)

Ja kan lägga till dig.

och välkommen fan :)

Postad 08 September 2008 - 23:10

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

• 511 inlägg
  • 0
Tackar ;) va det du som hette gbg nåt i slutet? Blev lite konstigt.... Polarn har precis börjat spela han invita mig hit o dit :)

Postad 10 September 2008 - 09:58

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0

Hehe!

Men det är en kraftig hämmande faktor som gör att det aldrig kommer att gå riktigt bra för dig, ett dagens faktum... :D

(kolla bara på sopan Dare Devil! :blush: ;) )

hahaha ja jag ser likheterna ;) Nej men nu har jag köpt hörlurar så nu sitter jag och hör när dom dödar mig med ;) tjejen blir bara så j*vl* irriterad när man utbrister "döden han är runt hörnet ____________ kerren uppe på taket på marknaden_________________ K*K*N!!!" ;) när hon ska sova

Postad 10 September 2008 - 11:52

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Hahahaha!
Det får hon väl tåla? ;)

Postad 10 September 2008 - 18:47

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
tycker jag med :) jag menar det är väl varje vuxen mans rätt att leka krig "då och då"

(F*n hoppas hon inte ser det här!!) :)

Postad 12 September 2008 - 16:41

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

So I take it that the new playlist gametypes will not be ready for this weekend???

Regretfully they didn't get finished by this weekend. Our last play test proved that Second Chance S&D had some Spawn camping issues, Sudden Death Search And Destroy ended too quickly so needs some round based adjustments, and Hardcore Ricochet needs some minor UI tweaks.

Det var ju det jag förstod på Second Chance S&D! Dumpa den spelformen och släpp de övriga, eller ännu bättre. Ersätt den med OLDCORE!

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 September 2008 - 16:41.

Postad 15 September 2008 - 10:37

tomas_we
  • tomas_we
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Kan nån hjälpa mig med en grej..

Har nu äntligen kommit upp i guldkorset lvl 55. Så nu vill man ju klara alla "challanges"
Har problem med att lista ut den som man ska döda 10 utan att dö. (kommer inte ihåg va den heter men ligger under elite)

Har tusen gånger fått över en 10 kill strek men ingen challenge klarar jag. Måste de vara UTAN airstrike o helicopter eller vad??

Kan tilläggas att jag ågpr äntligen klara Collateral Damage (döda två med en sniperbullet).. För att sedan spelet hängde sig i samma spel... Bara att starta om maskinen o ingen challenge sparad... De var surt.. Den är inte helt lätt att klara...

Postad 15 September 2008 - 10:47

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Undra om IW släpper denn bana till PS3an nu till vintern. Har provat den på PC och den var ju lite kul faktiskt. :)

tomas_we, tror inte det räknas med helisarna. Kör helt utan att plocka in luftunderstöd eller så satsar du bara på en ännu högre streak. Bara du dödat 10 st med vanliga vapen borde det funka. Den där challengen kom lite av sig själv bara man spelade på varje prestigerunda och ingen man behövde gå in för så att säga. En drygare är den där man ska ta skada 5 gånger utan att dö och helt friskna till.

När du satsar på gulddragunov ska du nog se att du får Collateral Damage flera gånger. ;)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 15 September 2008 - 10:48.

Postad 15 September 2008 - 10:55

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Hur klarar man att ta skada 5ggr å friskna till, den känns som den mest omöjliga. Och sen how the? är inte helt heller enkel. Räknas det om man använder egen c4 å kastar på en vägg i något hq rum och sen springer och sätter sig och väntar och hoppas att någon sätter sig i hörnet vid c4 och sen bara mata kulor genom väggen?

Postad 15 September 2008 - 11:03

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Den med ta skada 5 gånger lyckades jag med på en hardcorematch (för att göra det svårare? :) ) på showdown, höll mig enbart uppe på andra våningen och knäppte fiender med G3an, så när streaken var på 27 fick jag challengen. Anledningen till att jag överlevde var nog för att alla skott jag fick mot mig gick igenom en vägg och därmed tog de inte lika bra. Så att ta skada genom en vägg är nog ett bra tips där.

How the ? lyckades jag också med på showdown. Sköt tvärs över på en claymore genom räcket. Men där tror jag nog att du kan placera ut C4 och skjuta detta genom en vägg eller staket, men man tycker det borde funka också om man skjuter sönder en bil, eller sätter en bil i brand genom en vägg.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 15 September 2008 - 11:04.

Postad 15 September 2008 - 11:44

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Hur klarar man att ta skada 5ggr å friskna till, den känns som den mest omöjliga. Och sen how the? är inte helt heller enkel. Räknas det om man använder egen c4 å kastar på en vägg i något hq rum och sen springer och sätter sig och väntar och hoppas att någon sätter sig i hörnet vid c4 och sen bara mata kulor genom väggen?

Den med att ta skada 5ggr. och återhämta sig fullt skedde av sig själv den oxå. minns inte ens när jag klarade den...

Även "how the?" har jag klarat av "misstag"...:)

Den där med sniperkula för två pers kommer jag nog ALDRIG klara därimot...

Postad 15 September 2008 - 12:08

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Undra om IW släpper denn bana till PS3an nu till vintern. Har provat den på PC och den var ju lite kul faktiskt. :)

Såg roligt ut.
Skulle vara kul om de kunde kasta in de befintliga kartorna fast med dämpad belysning.
Tänk er Vacant eller Creek på natten med goggles på.
;)

Postad 15 September 2008 - 12:18

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
De (vissa?) banor man lirar online finns ju även med i single player-läget, fast där är de såklart inte så begränsad till ytan. Vore kul om de kunde "öppna upp" andra delar & på så vis ge oss nya banor.

Jag har tröttnat på de flesta banorna mer än själva spelalternativen.

Postad 15 September 2008 - 12:23

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Såg roligt ut.
Skulle vara kul om de kunde kasta in de befintliga kartorna fast med dämpad belysning.
Tänk er Vacant eller Creek på natten med goggles på.
;)

Låter skojj att smyga omkring på natten på tex. creek! :)

Lite nya banor hade inte heller skadat..

Postad 15 September 2008 - 12:26

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
denna då...

http://uk.youtube.co...dlUQxgviK8&NR=1

Postad 15 September 2008 - 12:35

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Jag vill springa runt på Nordstan & kasta granater. KAn inte nån fixa det? :)

Postad 15 September 2008 - 14:52

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
har spelat en spelform på pc hos en kompis som heter zombie eller nåt.. man e typ 50 pers,, en av oss är en zombie alla andra vanliga.. det gäller att döda zombien, zombien har vapen med dom vanliga har bara kniv.. blir du dödad av en zombie blir du också en zombie. till slut är det bara en människa kvar och han vinner. väldigt kul och väldigt stressigt..

Postad 15 September 2008 - 14:53

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Jag vill springa runt på Nordstan & kasta granater. KAn inte nån fixa det? :)

Det är väl bara att fixa lite granater och sticka dit så långt hemifrån är det väl inte

Postad 15 September 2008 - 16:19

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Jäkligt ball!
Lite glögg och peppisar på det så behöver man inte gå upp från källarn för att få julstämmning!

Postad 15 September 2008 - 22:44

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0
Skulle vara kul med både "santa crash" och mörklagda banor tex creek.

Vi behöver nya banor nu! tycker jag..

Postad 16 September 2008 - 05:48

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

har spelat en spelform på pc hos en kompis som heter zombie eller nåt.. man e typ 50 pers,, en av oss är en zombie alla andra vanliga.. det gäller att döda zombien, zombien har vapen med dom vanliga har bara kniv.. blir du dödad av en zombie blir du också en zombie. till slut är det bara en människa kvar och han vinner. väldigt kul och väldigt stressigt..

Men vänta, är det inte Metal Gear Solid 4 du pratar om nu?

Redigerat av VincentVegaSWE, 16 September 2008 - 05:50.

Postad 16 September 2008 - 11:16

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Det är väl bara att fixa lite granater och sticka dit så långt hemifrån är det väl inte

Har provat det, ganska skojjigt, men lite irriterande att polisen blir så gnällig... :) :D
Nånting ska man väl få göra i sitt fria sverige, jä vla nazistfarsoner! :(

Jäkligt ball!
Lite glögg och peppisar på det så behöver man inte gå upp från källarn för att få julstämmning!

Håller med, måste erkänna att jag kände mer julstämning när jag såg det klippet än vad jag har gjort de senaste 10åren tillsammans! :D

Redigerat av Dr. Death, 16 September 2008 - 11:17.

Postad 16 September 2008 - 13:35

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Men vänta, är det inte Metal Gear Solid 4 du pratar om nu?

nej det är call of duty 4 till pc.. är väldigt säkerpå att jag har spelat det :)

Postad 16 September 2008 - 15:56

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Hej. Är det fler än jag som spelar CoD 4 med Dualshock kontroll?
Jag får nämligen inte min att vibrera. Kan det bero på att spelet ej stödjer dualshock kontroller eller vad tror ni är fel? Jag har kollat lite inställningar och vibbrationerna är PÅ. Den är nyköppt och håller på att laddas nu..hmm. Någon som haft liknande problem eller vet vad som kan vara felet?

Postad 16 September 2008 - 16:00

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Inget rumblestöd i COD4.

Postad 16 September 2008 - 16:14

Cod4life
  • Cod4life
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0

Den med att ta skada 5ggr. och återhämta sig fullt skedde av sig själv den oxå. minns inte ens när jag klarade den...

Även "how the?" har jag klarat av "misstag"...:)

Den där med sniperkula för två pers kommer jag nog ALDRIG klara därimot...

ett tips för collateral damage är at köra HQ på strike eller shipment, shipment är nog lättast för den är så liten.

Postad 16 September 2008 - 20:02

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

ett tips för collateral damage är at köra HQ på strike eller shipment, shipment är nog lättast för den är så liten.

Eller bloc och ligga så man skjuter längs med en korridor.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.