Edit: Fast man får tänka på att det är deras första spel.
Redigerat av Zoiler, 17 January 2010 - 23:57.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 17 January 2010 - 23:56
Lite drygt 15 timmar klarade jag spelet på, nu ser jag fram emot tvåan. J-vligt bra men ändå en del som går att förbättra till nästa gång.
Edit: Fast man får tänka på att det är deras första spel. Redigerat av Zoiler, 17 January 2010 - 23:57. Postad 18 January 2010 - 07:48
Hehe oj, jag har fan spelat 5½ timme och ganska nyligen klarat första bossen Postad 18 January 2010 - 15:17
Å fan, ja jag hade ju spelat 5 timmar där genstruktur spelat 10, vet inte varför det går så snabbt för mig men jag gick ganska rakt på. Uppgraderingar och sånt behöver man inte leta efter aktivt eftersom spelet är ganska lätt. Sista banan var sjukt lång, längsta pusselbanan jag spelat någonsin. Tomb Raider = lättviktare.
Postad 19 January 2010 - 06:51
Jag vet, jag skall alltid hålla på och utforska....går mig själv på nerverna ibland. Det finns inget att utforska i vissa spel! Har inte spelat sen sist faktiskt, får köra på igen! Redigerat av genstruktur, 19 January 2010 - 06:51. Postad 19 January 2010 - 09:32
Bytte bort Darksiders igår med en polare, var för mycket screen tearing för att jag skulle kunna spela det. Plockar nog upp det från rea lådan senare, och hoppas på en patch.
Redigerat av Unregistered710b3906, 19 January 2010 - 09:33. Postad 19 January 2010 - 10:30
Jag var påväg att ge upp det ###### spelet ibörjan för de var så ###### mycket screen tearing, men nu har de blivit bättre faktiskt, dock inte perfekt. Men jag tror jag kan genomföra spelet nu iallafall:) Postad 19 January 2010 - 17:17
Musiken är ju äckligt bra iaf. Ending Credits är skitbra:
http://www.youtube.c...h?v=FOElKmJCBAM Men det här är enda sättet att lyssna på den (om man inte vill stänga på xboxen) och idioten pratar och ######s så man vill slita sönder sitt hår av frustration. Hoppas det kommer en OST snart. Postad 19 January 2010 - 18:29 Fnys Nu har jag slängt upp min recension. Ni som spelat får gärna kommentera om ni håller med eller inte https://www.minhembi...m/artiklar/2040 Redigerat av Zoiler, 19 January 2010 - 18:30. Postad 20 January 2010 - 14:41
Ni som gillar Portal kan titta på den här filmen (spoilers från hur sista templet ser ut) för att se hur de kopierat upplägget i ett pusseltema.
http://www.youtube.c...feature=related Redigerat av Zoiler, 20 January 2010 - 14:42. Postad 28 January 2010 - 11:39
Uppdaterad till det bättre nu
Postad 29 January 2010 - 01:45
Trevligt, har inte spelat klart det än. Dog ut lite mer än halvägs, som jag ofta gör med singelplayerspel nuförtiden Kanske en anledning att ta tag i det igen. Postad 29 January 2010 - 11:10
Bra recension på Darskiders!
Hade tänkt vänta ett tag med denna men blev väldigt sugen på den efter att ha läst mer. Postad 29 January 2010 - 14:08
Kul
Genstruktur: Så här kan du ju inte hålla på. Nu tar du tag i detta på direkten! Postad 30 January 2010 - 12:04
Jo jag vet, känner att jag är en dålig människa. Har ett par singelplayerspel som är sådär halvklara Postad 30 January 2010 - 16:14 Ibland undrar man ju lite. Jorden har tagits över av demoner och du bara slappar!? Postad 31 January 2010 - 12:42
Postad 12 April 2010 - 10:33
Laddade ner Demot och testa lite, verkade som ett skönt spel. Såg att det fanns för £17.95 (200:-) på Zavvi, måste vara en bra deal eller hur?
Postad 27 August 2012 - 09:31
Då har man äntligen börjat spela det här! (jodå...måste köra klart detta innan 2:an...annars blir det konstig) Men...jag har redan stött på patrull. Vet inte varför men jag måste bli sämre och sämre ju äldre jag blir... Har endast kommit så långt att jag blivit nedskickad till jorden igen. Och fått den första wrath abilitien...dvs. blade geyser till svärdet. Testade den direkt när jag fick den och det gick bra. Men väl nere på jorden igen så funkar det inte! Sätter den på X-knappen och håller in LB och trycker på X. Men inget händer när jag försöker aktivera den. När jag håller in LB så ser jag ju att den är där...lite i bakgrunden typ...men den aktiveras inte. Vad gör jag för fel??? Annars är det ju ett toppenspel! Tempot är furiöst och War är galen.
Redigerat av karlnr9, 27 August 2012 - 09:38. Postad 23 October 2012 - 18:24
Inledningen i Darksiders är bra mycket mer indragande än inledningen av Darksiders 2
Härlig god of war känsla men jag vänjer mig fortfarande inte med att kameran är toklåst om du inte trycker in R3. Undrar om det där verkligen var tvunget det ger sjukt komiska resultat titt som tätt. Postad 24 October 2012 - 15:53
Vet inte om jag råkat ut för en bugg. Ska hämta svärdet här http://www.ign.com/w..._Blades_Part_II
Men jag får aldrig fram något tryck O för att hämta svärdet? guiden där säger inte att det är något pussel eller något med denna ska bara va och hämta precis som de tidigare statyerna? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |