Postad 15 February 2008 - 00:54
Tänkte dra ut på stan imorrn och leta efter ett headset till min PS3, något att rekommendera? Gärna något som inte fångar upp högtalarljudet like bra som min röst
Postad 15 February 2008 - 07:23
Ska shoppa ett ja med tänkte jag,vill ha ett ganska bra så man hör ngt
Hur blir ljudet i headsetet,får man bara pratet eller bryts allt ljud i högtalarna så alla effekter
oxå kommer i headsetet?
Hur blir ljudet i headsetet,får man bara pratet eller bryts allt ljud i högtalarna så alla effekter
oxå kommer i headsetet?
Postad 15 February 2008 - 10:58
Inget spel-ljud bara chat, men med denna kan du ju välja att istället ansluta ljud-kontakten via standard utgången (bak) om du vill få allt ljud levererat till ditt favorit headset med 2x3,5mm kontakter.

http://www.kjell.com...500000,41700000

http://www.kjell.com...500000,41700000
Redigerat av tolou, 15 February 2008 - 10:58.
Postad 15 February 2008 - 13:46
Enda tipset jag kan komma med just nu är att inte köpa billigaste skräpet man kan hitta. Jag har ett väldigt billigt SE headset som ställer till det för mina kontroller. Ibland när jag aktiverar det så blir responsen som sirap i kontrollen. Speciellt irriterande när jag gjort det mitt under en match. Enda sättet är att aktivera en annan kontroll.
Postad 15 February 2008 - 14:08
Ja jag har samma problem, ibland kan handkontrollen bli helt låst pga mitt headsetet.
Postad 15 February 2008 - 14:11
Jag kör med Jabra JX10:
Jabra JX10
Snygg och funkar klockrent!!! Volymknapp för reglerbart ljud i öronsnäckan...
Jabra JX10
Snygg och funkar klockrent!!! Volymknapp för reglerbart ljud i öronsnäckan...
Postad 15 February 2008 - 16:04
Jag använder Jabra BT2020 och är mycket nöjd...
- BT-verision 2.0
- Taltid upp till 8 h
- Standby upp till 360 h
- BT-verision 2.0
- Taltid upp till 8 h
- Standby upp till 360 h
Postad 16 February 2008 - 20:28
Sprang in på närmsta expert och köpte mig en likadan som Warcow, ligger på laddning nu 
Bara att hoppas att funktionen att muta vissa idioter som skrålar eller spelar musik kommer snart så blir det ännu bättre spelupplevelse
Bara att hoppas att funktionen att muta vissa idioter som skrålar eller spelar musik kommer snart så blir det ännu bättre spelupplevelse
Postad 18 February 2008 - 15:21
Kul med nytt headset!Sprang in på närmsta expert och köpte mig en likadan som Warcow, ligger på laddning nu
Mute funktionen kommer inom en mycket snar framtid!
Postad 08 April 2008 - 15:44
Köpte ett Bluetooth headset för ett tag sen:
Riktigt missnöjd...
Dåligt ljud som tom. försvinner ibland. Väldigt snygga med också väldigt obekväma och opraktiska.
Har nu funderat på att köpa några andra, denna gången med usb.
Jag undrar då om det funkar med vilket usb headset som hest och om någon har några tips.
Riktigt missnöjd...
Dåligt ljud som tom. försvinner ibland. Väldigt snygga med också väldigt obekväma och opraktiska.
Har nu funderat på att köpa några andra, denna gången med usb.
Jag undrar då om det funkar med vilket usb headset som hest och om någon har några tips.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
45 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?