Lätt fuktad trasa funkar ju inte så bra på flottiga fingeravtryck...
Postad 12 November 2005 - 07:20
Någon som har något bra tips på detta??? Antar att man inte ska köra på fönsterputs som jag brukade göra med den vanliga CRTn???
Postad 12 November 2005 - 08:03
Använd aldrig fönsterputs på LCD och PDP-slärmar då ett medel i fönsterputsen tar bort antireflektmedlet som finns på skärmarna.
Ordet är: Microfiberduk.
Finns lite varsom.
//Lorryquai
Ordet är: Microfiberduk.
Finns lite varsom.
//Lorryquai
Postad 12 November 2005 - 09:55
Japp, microfiberduk är det som gäller. Verkar t.om följa med när man köper LG's LCD TV-apparater.
Redigerat av Unregistered1047, 12 November 2005 - 09:56.
Postad 12 November 2005 - 09:56
Har använt lätt fuktad trasa hittils, tar microfiberduken bort fett???
Postad 12 November 2005 - 09:59
Har kört med en microfiberduk till min videokamera för LCD-displayen och den tar bort feta fingeravtryck utan problem.
Postad 12 November 2005 - 10:15
Tjena
Gå in på onoff och köp deras lcd rengöringsmedel, jag har det och mina fingeravtryck och lillans försvinner allihopa. Det är en form av skum, funkar fin fint.
Nicon
Gå in på onoff och köp deras lcd rengöringsmedel, jag har det och mina fingeravtryck och lillans försvinner allihopa. Det är en form av skum, funkar fin fint.
Nicon
Postad 29 February 2008 - 21:50
Kör med microfiberduknu, innan fuktig trasa. Tycker ändå det kan vara svårt att helt bli av med "torkspåren". Kör ni fuktig eller torr duk? Dessa spår ser man inte speciellt tydligt men jag inbillar mig att det påerkar bildkvalièn
.
Är väl spåren av det torkade vattnet man ser kanske. Kör man torr så yrar väl dammet omkring bara?
Vilka problem man har, dagens i-landsproblem
.
Är väl spåren av det torkade vattnet man ser kanske. Kör man torr så yrar väl dammet omkring bara?
Vilka problem man har, dagens i-landsproblem
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 filmer
347 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?