Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canton Vento

38 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 October 2005 - 23:59

Unregistered261a4a1a
  • Unregistered261a4a1a
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0
Är det någon som har något intressant att säga om dessa skapelser?
Hur dom låter?Karaktär? Vad är bra/dåligt!
Dom är i alla fall mycket snygga så det vore kul med lite intressant läsning från någon som lyssnat på dessa! Det är först och främst golvarna som är intressanta!

Postad 11 October 2005 - 11:23

Unregisteredded9597d
  • Unregisteredded9597d
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0
Här har du lite läsning :blink:

https://www.minhembi...opic=100093&hl=

Postad 11 October 2005 - 12:18

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0
Vento är en mycket bra högtalare! Oavsett modell i serien representerar de bland det bästa i sina respektive prisklasser (i mitt tycke).

Tja, vad ska man säga, "typiska" canton karraktären. Baskapabla, utmärkande diskanttoner. Mycket "direkta" högtalare. Vissa gillar det andra inte. Att lyssna själv med sin elektronik är väl enda tippset som kan ges. har dock förstått att just vento är lite problematiskt att provlyssna på de flesta ställen i svearike....

Någon som sett Vento reference 1 DC i verkligeheten? Såg dem på IFA mässan. de är GIGANTISKA! Ser inte mycket ut på bild om man jämför (ser ungefär ut som ordinarie Vento förutom plattan den står på) men betänk att baselementen är två 310 mm och att en högtalare väger 88kg så får man lite perspektiv..... GIGANTISK!

Postad 11 October 2005 - 13:47

Blind Guardian
  • Blind Guardian
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0
Har bara sett nya vento referenceserien på bild men de ser otroligt feta ut. Hoppas de kan ge B&W en ordentlig match i 100.000 kronors segmentet.
De normala Vento kan så länge provlyssnas på Pause i Stockholm där jag lyssnade på den största golvaren och var rätt impad.
Tycker dock att de är lite stora och inte så snyggt designade som deras konkurrent jag är lite mer inne på: Focal Profile 918. Dessutom kräver de mycket plats eftersom de borde stå ungefär en meter från bakväggen.

Postad 11 October 2005 - 13:52

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0
Själva designen är kanske inte så mycket att hyrra för. men den kanske kommer att stå sig bra? (karat serien är nästintill oförändrad sen ett antal år tillbaka och jag tycker de ser riktigt bra ut, stilrena). Men för er som bara sett Vento på bild måste jag tillägga att de är snyggare i verkligheten. Stilrena och rundade baktill.......

Utförandet är (typiskt tyskt) perfekt! Utstrålar total kvalité.

Postad 11 October 2005 - 13:56

Blind Guardian
  • Blind Guardian
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0
Karat serien blir ju ochså uppdaterat nu, kolla bara in hemsidan
Bl.a. kommer Karat Reference serien även ha slavbasar på sidorna:
http://www.canton.de...treference6.2dc

Postad 11 October 2005 - 18:07

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

Karat serien blir ju ochså uppdaterat nu, kolla bara in hemsidan
Bl.a. kommer Karat Reference serien även ha slavbasar på sidorna:
http://www.canton.de...treference6.2dc

<{POST_SNAPBACK}>

Jepp, sett och hört :(

Antar att de blev lite svårplacerade när de hade slavbasen placerad mitt emot en andra..... Kunderna klagade på att de behövde mycket plats åt alla håll! Enligt montermännsikan på Canton......

namnbytet från karat M** DC till Karat 7** DC var enligt dem så man skulle kunna orientera sig bland modellerna på bara sifferbeteckningar. Vento 9**, Ergo 6** Osv. Förutom Reference modellerna då! :)

Postad 12 October 2005 - 12:02

basdanne
  • basdanne
  • Forumräv

• 898 inlägg
  • 0
Tycker vento är riktigt snygga.
Låter grymt med. Som sagt... Canton ljudet och jag gillar det.

Ni som tycker att de låter sådär efter att ha lyssnat på dem i våras så bör ni lyssna på samma par igen. När de plockade upp till Arken-mässan i våras var de rätt u kartong. Inte ens påbörjat inspelingen. Nu efter x-antal timmars spelande låter samma par helt ruskigt bra. Kontrollerad bas, exakt mellanregister och tyglig och behaglig diskant.

Gigantiska skulle jag nog inte kalla dem. Mina M-90:or är fetare.

Postad 12 October 2005 - 13:27

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Nu menade jag Vento Reference 1 DC och inte den största "normala" Vento 809. De är inte ens nära varandra i både Pris/storlek! Men 809 hör till en av mina absoluta favoriter! Nästa högtalare!?

Jämfört med mina M80 DC (exakt lika stora som M90 DC) behöver jag fyra högtalare minst för att ens komma upp i vikten av EN Vento reference 1 DC. :P

Betänk HUR stort två 310mm basar och 88 kg/st är ;)

Redigerat av Unregistered40880, 12 October 2005 - 13:29.

Postad 12 October 2005 - 13:57

Unregisteredded9597d
  • Unregisteredded9597d
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0
Jag har ägt Ergo 91DC i sex år och kan säga att jag fortfarande tycker att det är mycket bra högtalare trots att jag nu uppgraderat Audiovector Mi3 Signature. Trots att jag gillar Canton-ljudet så fann jag Vento 809DC lite väl kyliga i mellanregistret vid en direkt jämförelse med Ergo 91DC.

Jag velade själv en del fram och tillbaka när jag skulle köpa nya högtalare, men när jag fick tag på ett par ett år gamla Mi3 Signature till mycket bra pris så tvekade jag aldrig. Jämfört med Vento 809DC så låter Mi3:orna mindre. Dock så har de betydligt livligare bas, bättre stereoperspektiv och bättre mellanregister. Diskanten i Mi3:orna är luftigare men också mer markerad.

Karat Reference 6DC är lite av en drömhögtalare för mig dock. Det är en riktigt bra högtalare. De hade dock kostat mer än dubbelt så mycket som mina Mi3:or så det gick inte riktigt att försvara ett sådant köp. ;)

Postad 13 October 2005 - 09:42

Blind Guardian
  • Blind Guardian
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0
Kan bara hålla med dig fred, Reference 6 är en sjukt bra högtalare på alla sätt och vis. Liten, snygg, kan placeras nära bakvägg och låter helt underbara. Synd att de kostar så mycket bara men man kan hoppas att man kan få tag på ett par till reducerat pris nu när de nya modellerna släpps. Håll ögonen öppna.

Postad 13 October 2005 - 10:26

Unregistered261a4a1a
  • Unregistered261a4a1a
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0
Reference 6 finns ju att köpa i tyskland för runt 35000kr! Måste vara en otroligt bra högtalare för det priset?! Hifi&Musik älskar den ju,,speciellt med Classe som källa!

Postad 13 October 2005 - 11:45

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

Reference 6 finns ju att köpa i tyskland för runt 35000kr! Måste vara en otroligt bra högtalare för det priset?! Hifi&Musik älskar den ju,,speciellt med Classe som källa!

<{POST_SNAPBACK}>

Canton är överlag prisvärda i Tyskland, speciellt de priserna jag fått höra i fysiska butiker, en bra bit under listpris handlas det där!

Postad 13 October 2005 - 14:38

Unregisteredded9597d
  • Unregisteredded9597d
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, de är riktigt billiga (allt är relativt) i tyskland. Jag hade hellre tagit Ref 6DC för 35000kr än Mi3 Sig för 30000kr om jag skulle köpa nytt, den saken är klar.

Postad 13 October 2005 - 14:45

matte76
  • matte76
  • Forumräv

• 929 inlägg
  • 0
Jag har lyssnat mycket lite på Canton, mycket beroende på att jag läst så mycket om att de ska låta lite ljust eller kallt. Sådana högtalare gillar jag inte riktigt. Har Vienna Acoustics som har ett neutralt ljud men med en del värme i diskanten som gör att man ej blir lyssningstrött.

Hade varit kul att lyssna på den där Reference 6DC. Var det den som fick 3 av 5 i betyg i What Hifi? De gillade inte den, men som vanligt bör man skita i recensioner och lyssna själv, smaken är ju som baken!

Redigerat av matte76, 13 October 2005 - 14:46.

Postad 13 October 2005 - 15:01

basdanne
  • basdanne
  • Forumräv

• 898 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Nu menade jag Vento Reference 1 DC och inte den största "normala" Vento 809. De är inte ens nära varandra i både Pris/storlek! Men 809 hör till en av mina absoluta favoriter! Nästa högtalare!?

Jämfört med mina M80 DC (exakt lika stora som M90 DC) behöver jag fyra högtalare minst för att ens komma upp i vikten av EN Vento reference 1 DC. :P

Betänk HUR stort två 310mm basar och 88 kg/st är ;)

<{POST_SNAPBACK}>

ahaa... my misstake.
Sorry...

Postad 13 October 2005 - 20:24

Unregisteredded9597d
  • Unregisteredded9597d
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0

Hade varit kul att lyssna på den där Reference 6DC. Var det den som fick 3 av 5 i betyg i What Hifi? De gillade inte den, men som vanligt bör man skita i recensioner och lyssna själv, smaken är ju som baken!

<{POST_SNAPBACK}>

Bara 3 av 5? Konstigt, den har fått mycket bra kritik i alla tester jag har sett. Men som du säger, det vore ju konstigt om alla tyckte om samma högtalare. :P

Redigerat av Unregisteredded9597d, 13 October 2005 - 20:25.

Postad 13 October 2005 - 21:07

alpha
  • alpha
  • Mega!

• 1302 inlägg
  • 0
I den här tråden förklarar Tomas_D700 var man hittar onlinetidningen AV Guide Monthly . I oktobernumret testades nämligen Canton Vento 807.

I slutet av testet finns en del kommentarer från chefen på Canton. Där skriver han bland annat:

It is interesting to send Canton speakers to a reviewer who has little sustained experience with the brand. Often, the prevalent expectation is the lingering stereotype of German speakers as being too bright, even harsh. It is gratifying for us to see this prejudice crumble, as was the case in Jim Hannon's review of the Canton Vento 807 DC loudspeaker.

Many speaker brands avoid criticism of 'brashness' by toning down the high end, thus artificially coloring the sound toward a 'warmer' perception. Rather than sacrifice fidelity, however, Canton has spent the last 15 years refining the performance of its signature aluminum-manganese tweeter to deliver full power at increasingly high frequencies, while reducing the high-order distortion that contributes to 'fatigue' and harshness. This is no easy task, given our industry's typical short product development cycles.

Att vissa brittiska hifi-tidningar kritiserar tyska högtalare är knappast någon nyhet. Vento fick dock hyfsat bra kritik av Hifi-choice för några månader sedan.

Postad 14 October 2005 - 06:41

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

I slutet av testet finns en del kommentarer från chefen på Canton. Där skriver han bland annat:

It is interesting to send Canton speakers to a reviewer who has little sustained experience with the brand. Often, the prevalent expectation is the lingering stereotype of German speakers as being too bright, even harsh. It is gratifying for us to see this prejudice crumble, as was the case in Jim Hannon's review of the Canton Vento 807 DC loudspeaker.

Many speaker brands avoid criticism of 'brashness' by toning down the high end, thus artificially coloring the sound toward a 'warmer' perception. Rather than sacrifice fidelity, however, Canton has spent the last 15 years refining the performance of its signature aluminum-manganese tweeter to deliver full power at increasingly high frequencies, while reducing the high-order distortion that contributes to 'fatigue' and harshness. This is no easy task, given our industry's typical short product development cycles.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, fördommarna att tyska högtalare (Canton) är ljusa är nog p.g.a LE serien som jag tycker är väldigt ljus i sättet. Karat och Vento serien (kan inte utala mig om Ergo) däremot kan inte alls anklagas för detta! Själv tycker jag dessa modeller kan beskrivas i ord som "baspotent" med ett "direkt" mellanregister/diskant, varma men tydliga. Om man sedan inte gillar det är en annan sak. Jag gillar det! :P

Andra tyska högtalare som absolut inte är ljusa (i varje fall inte de modeller jag hört) är Phonar, T+A och Nubert.....

Redigerat av Unregistered40880, 14 October 2005 - 08:23.

Postad 14 October 2005 - 09:10

-=Kotten=-
  • -=Kotten=-
  • Användare

• 212 inlägg
  • 0
Ergo RC-L är inte heller ljusa. Bara öppna och något analytiska i diskanten....inget täcke som hänger för om man säger så... :P

Postad 14 October 2005 - 10:15

Unregistered261a4a1a
  • Unregistered261a4a1a
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0
Enligt AVM-recensionen är 807DC en mycket bra högtalare för 3500 dollar(ca:27000kr)!
Recensenten tycker det är en mycket neutral/transparent högtalare som aldrig blir för vass i diskanten. Ljudkaraktären är öppen och ren och basen mycket alert! Han saknade lite fyllighet i basen men annars en mycket kompetent högtalare för dessa pengar. Ljudet är mycket engagerat!

Som ett exempel kostar B&W 704 2200dollar i Usa och 20000kr i sverige!
Canton Vento 807DC kostar 3500dollar i Usa, 18000kr i Sverige och ca:11000kr om man köper den från Tyskland!

Ja,,det kanske blir ett par 807? :P

Är det någon som har bra länkar på privata bilder utav 807/809 i dom olika färgutförandena?

Postad 14 October 2005 - 11:49

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0
Här en bild på ett 809 system i "Ahorn". Kolla in den Gigantiska reference 1DC i bakgrunden! Även om bilden p.g.a avståndet till förgrunden inte gör deras storlek rättvisa Tro mig, jag var där! :P Med monterbyggnationen under var de ca 1,5 dm högre än mina 189 cm :lol:

Postad 14 October 2005 - 12:21

matte76
  • matte76
  • Forumräv

• 929 inlägg
  • 0
Som om storleken och höjden på högtalarna är det avgörande...vissa tror att "the bigger the better", men så är det inte... :P

Postad 14 October 2005 - 12:24

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

Som om storleken och höjden på högtalarna är det avgörande...vissa tror att "the bigger the better", men så är det inte... :P

<{POST_SNAPBACK}>

Visst är det så! :P men de är respektingivande, dessutom tror jag knappast de är konstruerade för att vara sämmre än den" vanliga" vento sortimentet. Är väl tänkt som konkurent till B&W och JmLab/Focals värre grejer......

EDIT: Vill inte på någotvis att någon ska tro att jag tror det är "gryma superdunder holkar" bara för att de är stora. Men de var en chock för mig eftersom de på bild ser ut som det vanliga sortimentet av Vento. när jag sedan såg dem i verkligheten var det bara WOW!

Rätt "fräckt" av Canton att införa reference modeller av varje serie (hitills bara Vento/Carat? inte hört nått om ergo) som ser "nästan" lika ut som högtalare för 1/4 av priset :lol:

Redigerat av Unregistered40880, 14 October 2005 - 12:32.

Postad 14 October 2005 - 12:39

matte76
  • matte76
  • Forumräv

• 929 inlägg
  • 0
Ja, jag skojade mest med mitt inlägg...Vento-serien har jag inte hört men snygga är dem och det är ju alltid ett plus...

Postad 14 October 2005 - 12:56

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

Ja, jag skojade mest med mitt inlägg...Vento-serien har jag inte hört men snygga är dem och det är ju alltid ett plus...

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, förstog det med :P

Någon som vet en butik i Sverige med bra sortiment på Cantons "finare" grejer? Skulle vara kul att även höra Vento reference serien :lol:

Postad 14 October 2005 - 15:49

Blind Guardian
  • Blind Guardian
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0
Pause i Stockholm har Vento och Karat Reference. Alla står reda för provlyssning så det är bara att glida förbi.
Ifall någon undrar så är "Ahorn" lönn på svenska. Har sett lite bilder på den i körsbär i reklamer och det var inte dåligt det heller.
Provlyssnade för övrigt på Focal Profile 918 och 907be igår på Sontec i sthlm och hade en väldigt trevlig eftermiddag. Ifall nån är intresserad av vad jag tyckte så är det bara att fråga men eftersom detta handlar om Vento i denna tråd så är det kanske bäst via pm.
Mvh

Postad 17 October 2005 - 07:18

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

Pause i Stockholm har Vento och Karat Reference. Alla står reda för provlyssning så det är bara att glida förbi.
Ifall någon undrar så är "Ahorn" lönn på svenska. Har sett lite bilder på den i körsbär i reklamer och det var inte dåligt det heller.
Provlyssnade för övrigt på Focal Profile 918 och 907be igår på Sontec i sthlm och hade en väldigt trevlig eftermiddag. Ifall nån är intresserad av vad jag tyckte så är det bara att fråga men eftersom detta handlar om Vento i denna tråd så är det kanske bäst via pm.
Mvh

<{POST_SNAPBACK}>

Körsbär är helt klart den som "längst livslängd" känns det som.... Hade dock gärna sett en bok med samma dunkla ton som mina M80DC JE :) Körsbär = för mörkt för mig, Lönn = För ljusa för mig, Silver = För spacade för mig.

Även om ajg börjar "vänja" mig vid cantonfärgen silver. Mmm, ett par Karat Reference 6.2 DC eller Vento Reference 5 DC skulle inte vara helt fel att provlyssna! Ska se när man hittar tid för ett besök på Pause :) Något som har koll på det svenska riktpriset för dessa?

Edit: En PDF över ventoserien (exklusive reference modellerna) finn att ladda ner Här.....

Redigerat av Unregistered40880, 17 October 2005 - 07:29.

Postad 22 October 2005 - 15:52

Unregistered8cacec98
  • Unregistered8cacec98
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Kom precis hem från hemma bio mässan i malmö där jag så Canton Vento Reference 1 D.

Vet någon vad dom kostar?

mvh mackii

Postad 23 October 2005 - 14:57

Blind Guardian
  • Blind Guardian
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0
Vet inte men jag skulle gissa mellan 100.000 och 200.000 nånstans.
Vento Reference 5 skulle jag gärna vilja lyssna på och få lite mer info om. Ser ju inte ut att vara nån jätteskilldnade mot vanliga Vento 809 men skenet kan bedra.

Postad 17 November 2005 - 11:01

baddi
  • baddi
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
alla ni som säger att canton Reference 1Dc inte har de rätta ljudet tycker jag ska lyssna om. Hörde dem på mässan och kan säga att de var bland dem 5 bästa jag fick höra. Mycke bra tryck och datljrik.

vet någon vilken affär som har dem ?

Postad 17 November 2005 - 12:18

Blind Guardian
  • Blind Guardian
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0
Har inte hört att den ska finnas nånstans men är det nån butik så skulle jag gissa på Pause i Sthlm. De är väldigt dåliga med att uppdatera hemsidan så ring om du vill ha info.
www.pauseljudbild.com
Har för övrigt reserverat ett paar Canton Karat Reference 6 DC för 2990€ plus frakt från hifi-schluderbach i Tyskland. Så ###### nöjd med det priset. Kan finnas kvar på lager ifall nån är intresserad. Färgerna som erbjuds är körsbär och silver, själv tog jag körsbär.
Gör som jag om ni inte e 100% säkra. Maila och reservera ett paar. Då håller dom undan det till er i några veckor.

Postad 17 November 2005 - 12:38

baddi
  • baddi
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Hmm låter bra du får skrive lite om dina karat när dem kommer. Lycka till

Postad 23 February 2006 - 17:38

Mieron
  • Mieron
  • Forumräv

• 918 inlägg
  • 0
Mailade med Hembiobutiken idag och de får hem Ventoserien för demo och försäljning nästa vecka.
Om man ändå var bosatt i gbg..

Men intressant blir att se vilken prisnivå de lägger sig på. Screenmaxx ligger på 684 euro per styck, alltså strax under 13000:- för ett par 809DC..

Kan nog mycket väl bli ett byte till dessa! :D

EDIT: Fick nyss prisuppgifter från hbb.

Vento Reference 1DC ... 150.000kr / par
Vento Reference 5DC ... 50.000kr / par
Vento 809DC ... 25.000kr / par
Vento 807 DC ... 18.000kr / par
Vento 802 ... 10.000kr / par
Vento 805CM ... 6500kr / st
Vento AS850SC ... 16.500kr / st

Med viss rabatt samt paketpris vid 5.1 köp..

hmm Tyskland lockar alltmer vid köp.. :unsure:

Redigerat av Mieron, 24 February 2006 - 11:47.

Postad 24 February 2006 - 14:36

shulman
  • shulman
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
inte för att jag skall köpa, men låter inte det jävligt billigt! :unsure:

Redigerat av shulman, 24 February 2006 - 14:36.

Postad 24 February 2006 - 23:51

Mieron
  • Mieron
  • Forumräv

• 918 inlägg
  • 0
Billigt och billigt, den prissättning som blir tycker inte jag ger några svar.
13000:- för ett par är nog ganska billigt men om man sätter hbb:s 25000:- så börjar man fundera vart pengarna tar vägen?

Det är 12000:- extra som nån får i börsen, är det hbb eller canseda som tar den delen? Visst de vill ju kunna servera sill på bordet hemma också men nästan dubbla priset?

Hursomhelst så kommer nog inte jag att köpa Cantonhögtalare i sverige något mer. Skillnaden i pris är helt enkelt för stor.

Postad 25 February 2006 - 18:25

shulman
  • shulman
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Det va det Tyska priset jag syftade på :P

Postad 16 March 2006 - 20:14

Blind Guardian
  • Blind Guardian
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0
Nu är mina högtalare (Canton Karat R 6DC) på väg och jag sitter egentligen bara och väntar på leverans som antagligen först sker om 1-1 1/2 veckor.
Jag fick tag i det allra sista exet som fanns kvar på hifi schluderbacher i Tyskland, silver finish.
Kan knappt bärga mig :)
Jag lovar att förse er med ett komplett nytt album eftersom även många andra saker har ändrat sig i rummet sen de gamla bilderna gjordes.

Postad 04 April 2006 - 15:50

Blind Guardian
  • Blind Guardian
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0
Sådär, nu har högtalarna kommit och jag har lagt upp lite provisoriska bilder. Det riktiga albumet tar nog några veckor till.
Har lyssnat lite grann och självklart är de inte i närheten av vad de kommer prestera när de är inspelade. Ljudet just nu är ändå betydligt klarare och mer neutralt än mina gamla JMLab Chorus 716s. Basen är nästintill obefintlig men det var att förväntas. Det kommer bara att bli bättre och bättre.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.