Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Viewpia 32" & Viewpia 32" Blocket?

11 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 januari 2006 - 02:58

McFetto
  • McFetto
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Vad är det för skillnad mellan dessa två förutom priset :( Är den billigare returex?

VIEWPIA LC-32IE21 32# LCD-TV (10.595:-) & VIEWPIA LC-32IE21 32# LCD-TV #BLOCKET (9.995:-)?

Postad bild & Postad bild

Redigerat av McFetto, 06 januari 2006 - 14:00.

Postad 06 januari 2006 - 10:04

Ballybompa
  • Ballybompa
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Vad är det för skillnad mellan dessa två förutom priset :( Är den billigare returex?

VIEWPIA LC-32IE21 32# LCD-TV #BLOCKET (9.995:-) & VIEWPIA LC-32IE21 32# LCD-TV (10.595:-)?

Postad bild & Postad bild

<{POST_SNAPBACK}>

De har troligen en reklam banner på blocket, klickar man på den får man billigare pris..
liknande fanns här för 37" kostade då 13999 :- via minhembio bannern, men fortfarande 15250 typ. om man gick via dustinhome.se

samma sak här garanterat.. lite lurigt av dustin att inte ha kampanjpris var man än köper ifrån.
Men många som köper regelbundet via dustin.se till sitt företag bryr sig inte om hundralappar hit och dit utan köper av dustin i vilket fall pga den goda servicen och snabba frakter..

Postad 06 januari 2006 - 12:20

McFetto
  • McFetto
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Det rör sig endå om 500:- så är det inte returex eller på något annat sätt sämre produkter så borde man ju köpa därifrån.

Postad 06 januari 2006 - 13:17

Ballybompa
  • Ballybompa
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Det rör sig endå om 500:- så är det inte returex eller på något annat sätt sämre produkter så borde man ju köpa därifrån.

<{POST_SNAPBACK}>

Absolut.. säkert ingen som helst skillnad förutom priset då..
annars ring dem o kolla.. inte så lång tele tid vad jag upplevt

Postad 06 januari 2006 - 13:20

McFetto
  • McFetto
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

ring dem o kolla.. inte så lång tele tid vad jag upplevt

<{POST_SNAPBACK}>

Det är stängt idag...

Postad 08 januari 2006 - 12:39

J.Voorhees
  • J.Voorhees
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Detta måste väl vara en kampanj av något slag för det är väl inte som det nämdes tidigare, returexemplar?

Postad 08 januari 2006 - 17:32

lasse180
  • lasse180
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Är det någon som har snabblänken till Dustin's pris på Viewpian 37" för 13.995:- ??

Det priset måste vara grymt för en bra 37" LCD ??

Postad 09 januari 2006 - 12:38

Anders Lindquist
  • Anders Lindquist
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Hej,

Vi har förnärvarande inga kampanjer på Viewpia.. Vet inte riktigt hur det gick till att båda dessa syntes på vår webb.. Nått har blivit galet..
Vi körde för några veckor sedan en kampanj på blocket.se men den kampanjen är över nu tyvärr..

Kommer fler kampanjer, men jag vet ännu inte när och vilken produkt..

mvh

Anders, Dustin AB

Postad 09 januari 2006 - 12:55

Maria51
  • Maria51
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Hej,

Vi har förnärvarande inga kampanjer på Viewpia.. Vet inte riktigt hur det gick till att båda dessa syntes på vår webb.. Nått har blivit galet..
Vi körde för några veckor sedan en kampanj på blocket.se men den kampanjen är över nu tyvärr..

mvh

Anders, Dustin AB

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anders,

Ni blir jag lite orolig då jag precis beställt denna på Dustin Home efter att klickat på länken från pricerunner. Vore mycket tacksam om du kunde reda ut detta !!

Mvh/Maria

Postad 09 januari 2006 - 13:04

Anders Lindquist
  • Anders Lindquist
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Hej,

mvh

Anders, Dustin AB

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anders,

Ni blir jag lite orolig då jag precis beställt denna på Dustin Home efter att klickat på länken från pricerunner. Vore mycket tacksam om du kunde reda ut detta !!

Mvh/Maria

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Maria,

Jag kollar upp detta med Dustinhome.. återkommer om en liten stund..

Skall inte vara nått problem med priset om du lyckats lägga en order.. men dubbelkollar för säkerhets skull..

mvh
Anders

Postad 09 januari 2006 - 13:12

Anders Lindquist
  • Anders Lindquist
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Hej,

mvh

Anders, Dustin AB

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anders,

Mvh/Maria

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Maria,

Jag kollar upp detta med Dustinhome.. återkommer om en liten stund..

Skall inte vara nått problem med priset om du lyckats lägga en order.. men dubbelkollar för säkerhets skull..

mvh
Anders

<{POST_SNAPBACK}>

Hej igen,

Ditt pris var 9995kr inkl. moms på din order..

mvh
Anders

Postad 09 januari 2006 - 13:16

Maria51
  • Maria51
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Det stämmer!
Tack Anders för ditt snabba svar :P

Mvh/Maria

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.