Några andra som har denna modell, och kanske har några tips om hur man justerar bilden optimalt? Detta är för övrigt min första plasma, och skulle aldrig byta den mot en LCD

7 relaterade trådar
Postad 05 mars 2006 - 19:04 Några andra som har denna modell, och kanske har några tips om hur man justerar bilden optimalt? Detta är för övrigt min första plasma, och skulle aldrig byta den mot en LCD ![]() Postad 06 mars 2006 - 00:33 Postad 06 mars 2006 - 11:46 Om du bara vill ha en kabel till TVn så är det ju scaler i motagaren. Koppla in DVI i motagaren och ha en HDMI kabel till skärmen. Eller är jag fel ute? Postad 06 mars 2006 - 12:41 Går det koppla den till datorn med något annat alternativ än S-video för bättre kvalitet? Postad 06 mars 2006 - 12:43
Du har ju en HDMI ingång, köp en DVI-HDMI kabel!? Har du inte ett grafikkort som klarar av 2 skärmar och inte vill byta mellan plasma / monitor så får du nog dras med SVHS.. om du inte har komponentutgång på grafikkortet förstås. Betydligt bättre än SVHS. Redigerat av EatMyRam, 06 mars 2006 - 12:45. Postad 10 mars 2006 - 13:12
OPS! Sorry... mitt fel, jag tänkte på modellen PDP-436RXDE som har en mediamotagare ![]() Postad 14 mars 2006 - 16:38 ![]() Dessutom har inte pioneer DVI ingång utan HDMI..... XDE och FDE har mediabox. Redigerat av thetias, 14 mars 2006 - 16:40. Postad 17 juli 2006 - 18:57 Är lite intresserad av vad ni tycker om den. Hur är det med inbränningar ex? Postad 17 juli 2006 - 23:39 Och några inbränningar har jag inte sett, jag har sett nästan alla matcher under VM och inte kunnat se några som helst inbränningar av resultatklockan fast jag har letat, och ungarna sitter och tittar på Toon Disney ganska mycket. Postad 18 juli 2006 - 00:09 Postad 18 juli 2006 - 00:19 ![]() Postad 18 juli 2006 - 00:55 Är ju det jag tycker är helt åt hel*ete, köper man en produkt för så mkt pengar ska man inte behöva oroa sig för sådant. Känns som tekniken inte är fullt utvecklad då den uppenbarligen lider av vissa problem ännu(inbränningar) . Ska ta mig en ordentlig funderare om det är värt pengarna för att eventuellt bli mkt besviken om tv:n får inbränningar ![]() Postad 18 juli 2006 - 11:15
Kabeltv: CD's HDTV box matas via HDMI och bilden är grymt bra. DVD: Pioneer DVR-433H matas via Component. Har inte kollat så mycke på DVD än men det jag har sett kan jag inte klaga på. Har sett VM i HDTV och det är häftigt. Postad 18 juli 2006 - 16:29 Samtliga körde monsters inc via scart, måste säga att pioneeren såg bäst ut faktiskt, led inte av lcd:s oroliga bild, som uppvisade bandningar så det stod härliga till i många scener. Pioneeren hade en väldigt harmonisk bild. Sen tycker jag att den är grymt snygg oxå själva tv:n. Som sagt det enda jag oroar mig för är inbränningsrisken ![]() Någon som vet vad pioneer sverige har för garanti ang trasiga pixlar? eller kan det skilja från olika inköpsställen? Ni som har den på väggen, vad har ni för fästen? och vad kostar de. Nära att man lägger in en order på denna nu ![]() Postad 18 juli 2006 - 19:53
Handla från hembiobutiken.se om du vill vara säker, de har pixelgaranti de första 6 månaderna 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |