Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsung LE32R41 (ingen bild)

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 28 September 2006 - 18:28

Unregistered33753
  • Unregistered33753
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Jag bara måste skriva av mig lite!

Efter mycket ångest och funderingar så köpte jag i juni en SAMSUNG LE32R41. Jag är inledningvis nöjd med både bild och ljud. Men i mitten av juli börjar den brumma och låta (har ni hört det förrut?). Så jag ringer till Samsungs garanti support och de tar emot ärendet och skickar mig och min tv till Bild och Ljudservice i Linköping. Den 7 augusti (ca 2 veckor efter jag ringt) hämtas min tv. Den 9 augusti konstaterar Bild och Ljudservice att de vill ha ett nytt nätagregat. Därefter inträder den stora tystnaden. Men jag är rätt nöjd, de sa att det kunde ta ca 15 arbetsdagar. Efter den tiden ringer jag lite då och då. Den 7 september ringer jag och börjar tjata på allvar, nu har det ju gått en månad. Från den dagen ringer jag varannan dag... Då får jag reda på att min TV har blydelar i sig och det har man slutat tillverka. Detta enligt något direktiv från EU som intredde under våren. Den 12:e september lämnar servicefirman in en begäran om att TVn ska skrotas. Det ska ta ca 5-8 arbetsdagar. Den 25:e får jag reda på att den begäran avslagits och att delar är på väg. Idag den 28:e september är TVn färdig och jag ids inte vänta på att de ska leverera den utan hämtar den själv.

OCH NU HAR DEN INGEN BILD! Iofs så funkar ljudet, och den surrar inte längre...

Så, finns någon factory reset eller något? Eller någon annan idé? Jag kommer iofs ringa servicefirman imorgon bitti.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.