Så nu undrar jag om det är någon som har erfarenhet av den butiken som kan säga något om dom?
Någon som har erfarenhet av netpower24.de?
Startad av
forsberg_80
, okt 18 2006 22:25
6 svar till detta ämne
Postad 18 oktober 2006 - 22:25
Så nu undrar jag om det är någon som har erfarenhet av den butiken som kan säga något om dom?
Postad 18 oktober 2006 - 22:53
Som ref: http://www.flimmerki...inung/9721.html
Tveksam rörandes tillförlitligheten. Efter att ha läst igenom samtliga omdömmen finner jag att i princip samtliga ger 5/5 stjärnor (full pott), men ett fåtal 2-3 st har haft problem och gett 1/5. De har i samtliga fall varit icke-tyskar (italienare, belgare) och problemet har bestått i utebliven leverans samt svårigheter till kontakt med NP24. Jag har dock pratat med representater hos np24 både via telefon en gång, samt via mail, så det senare är inget jag har upplevt som ett problem.
mer kött....
Våra danska HiFi-kamrater har handlat från np24 enligt:
http://www.hifi4all....s.asp?TID=22885
Citerar "Jeg har idag modtaget mit pakketilbud fra netpower24

Redigerat av farbrorfrost, 18 oktober 2006 - 23:04.
Postad 24 oktober 2006 - 09:58
Inte att rekommendera om man vill slippa strul,
men ingen fara för den som har lite is i magen och kan vänta

Postad 26 oktober 2006 - 05:54
Fick då ett mail att de inte kan leverera tx200 längre men om jag satte in 180euro till skulle jag få en tx300 levererad i början på Oktober.
Så jag satte in mer pengar och väntade.....och väntade....
Senaste mailet jag skickade de var den 23:e Oktober, fick svar den 24:e att den skulle levereras i början på nästa vecka. Men den 25:e knackade det på dörren och en chaufför stod där med projektorn.
Fortfarande har de dock uppe tx200 trots att de vet sen länge att de inte kan leverera den vilket är konstigt.
Det är dock flera sombeställt långt före mig som fortfarande inte fått någon projektor.
Postad 14 november 2006 - 11:35
Jag vet inte om jag gjorde rätt men jag drog öronen åt mig och avbokade köpet eftersom det började pratas om leveransproblem hos Panasonic och då skulle den kanke skickas i slutet på nästa vecka. Det känns helt enkelt inte som om de är seriösa, dessutom svåra att få kontakt med. Dessutom börjar priset klättra ner här hemma så jag tror det får bli ett svenskt köp med lampgaranti o.s.v. Det som gör mig förbannad är att det står på deras hemsida att den finns för omgående leverans. Jag kommer inte att handla hos dem nåt mer!
Redigerat av jgustafsson, 22 november 2006 - 15:05.
Postad 15 november 2006 - 16:40
Summering: ruskigt nöjd med projektorn, och att priset var så bra.
Man kan med andra ord lita på att prylarna kommer och att det inte är nåt bluffbolag. Personligen tycker jag att det kan vara OK med sena leveranser, om man får ett så pass bra pris. Notera dock betoningen på SENA.
nä, måste nog dra på en film...

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar