Brydde mig inte ens om att kolla vad VGA- eller komponentporten klarar. TVn togs emot kl 14:45, kl 16:15 är den nerpackad igen för retur.
Mycket besviken!
PS.
Fanns dessutom ingen manual i paketet.
1 relaterade trådar
Postad 11 december 2006 - 16:47 Brydde mig inte ens om att kolla vad VGA- eller komponentporten klarar. TVn togs emot kl 14:45, kl 16:15 är den nerpackad igen för retur. Mycket besviken! PS. Fanns dessutom ingen manual i paketet. Postad 12 december 2006 - 23:08
Tack för infon, verkar ju inte klokt! Såg precis reklamen för den och allt lät ju kanon. Men så googlade jag prisuppgift och fick upp den här tråden som 3:e träff... Har DiBoss gjort bort sig totalt eller hade du maximal otur och fick ett ruggigt måndagsexemplar?
Postad 13 december 2006 - 15:59 stämmer även detta hade jag gjort som sverker. kastat den i papperskorgen ![]() mackan Postad 15 februari 2007 - 14:30 Vad gäller vår garanti så ligger den helt i paritet med våra mer kända kollegor i branschen. Vi följer Konsumentverkets riktlinjer som kräver 6 månaders garanti och därefter en reklamationsrätt. Som konsument kan man alltid kontakta oss för att fråga om specifikationer och liknande för att på så sätt undvika missförstånd som så lätt kan ge felaktiga förväntningar. Fullständig information om våra produkter finns på vår webbsida. Hälsningar Fredrik Bode Produktchef - Play www.playhdse Skicka gärna ett mail till [email protected] om du vill komma i kontakt med oss Postad 11 mars 2007 - 15:44 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |