Postad 12 January 2007 - 14:23
men de känns som om ja vill ha en egen lägenhet också och det får mig att tänka om ja ska vänta eller inte..dryg som fan =)
Postad 25 February 2007 - 12:32
fan, nu har jag kollat ut ett par grymma högtalare jag är sugen på:
https://www.prisjakt...ukt.php?p=20342
De här blir det att köpa av premien jag får när jag muckar
Redigerat av Faxius, 25 February 2007 - 12:33.
Postad 02 March 2007 - 13:36
nice högtalare
ja kollade på ett nice högtalar system och förstärkare + dvd för 10 000kr på BRL. dom hade ju satt upp Hitachi 300an med det systemet..var jävligt nice. ######r svårt att hålla i plånboken faktiskt =)
har du nån ny bra rulle att se? behöver tips. Jo fan vi måste ha en filmkväll och varför inte en tv-spels kväll =)
Bimmen vägrar ju göra nånting åt sitt Xbox. Man blir ju så rastlös utan Xbox:D need it! Killen flyttar ju till Göteborg i tre månader och ska jobba. så då kan man inte låna det av han heller.
hur gåre i lumpen då? oavsiktligt dödat någon?
va har du för funderingar då? du har ju iaf en dator som fungerar som den ska. kanske köpa nån fet tv? projje? kanske lägenhet? bil? ja är på shopping humör men ja vet inte vad ja vill ha:D kommer alltid nå nytt och saftigt så fort man köpt nånting
Hur lång tid haru kvar på lumpen?
Just nu sitter ja på jobbet och inväntar min lunch. funderar fortfarande på va ja är sugen på. Har ju thaien alldelles nedanför men ja är inte så sugen på de. och Donken är ju inte långt borta heller. kanske en sallad på Café kompis? några förslag?
Postad 03 March 2007 - 11:23
Kollar fortfarande. men känns ovärt att köpa en projje just nu. ska iaf köpa en MacBook snart..väntar bara på uppdateringen av OS X =) kommer i mars nångång =)
nice högtalarehur mycke cash haru näru muckat?
ja kollade på ett nice högtalar system och förstärkare + dvd för 10 000kr på BRL. dom hade ju satt upp Hitachi 300an med det systemet..var jävligt nice. ######r svårt att hålla i plånboken faktiskt =)
har du nån ny bra rulle att se? behöver tips. Jo fan vi måste ha en filmkväll och varför inte en tv-spels kväll =)
Bimmen vägrar ju göra nånting åt sitt Xbox. Man blir ju så rastlös utan Xbox:D need it! Killen flyttar ju till Göteborg i tre månader och ska jobba. så då kan man inte låna det av han heller.
hur gåre i lumpen då? oavsiktligt dödat någon?
va har du för funderingar då? du har ju iaf en dator som fungerar som den ska. kanske köpa nån fet tv? projje? kanske lägenhet? bil? ja är på shopping humör men ja vet inte vad ja vill ha:D kommer alltid nå nytt och saftigt så fort man köpt nånting
Hur lång tid haru kvar på lumpen?
Just nu sitter ja på jobbet och inväntar min lunch. funderar fortfarande på va ja är sugen på. Har ju thaien alldelles nedanför men ja är inte så sugen på de. och Donken är ju inte långt borta heller. kanske en sallad på Café kompis? några förslag?
MacBooken e såå nice, en polare på luckan har en... så ###### het.
24.000 får jag i handen när jag muckar
högtalarsystem med förstärkare och DVD för 10k?
Jadu, film.. The Prestige är jävligt bra..
Du vet.. lite pengar under bordet så kanske mitt 360 skulle kunna hamna hos dig i en vecka eller 2.
Jo han sa att han skulle flytta dit, till majorna av alla ställen
Lumpen går alldeles finemang, ska börja soldatutbildningen nu på måndag så blir till att panga massa AK5a.
Jag hade väl tänkt mig så att efter lumpen så jobbar jag i 6månader eller något o bor hemma o bara sparar pengar (förutom nån enstaka högtalare eller receiver då
Hmm... lunch, annars funkar ju alltid Burger King?
Redigerat av Faxius, 03 March 2007 - 11:24.
Postad 06 March 2007 - 13:45
24.000 får jag i handen när jag muckar
högtalarsystem med förstärkare och DVD för 10k?
Jadu, film.. The Prestige är jävligt bra..
Du vet.. lite pengar under bordet så kanske mitt 360 skulle kunna hamna hos dig i en vecka eller 2.
Jo han sa att han skulle flytta dit, till majorna av alla ställen
Lumpen går alldeles finemang, ska börja soldatutbildningen nu på måndag så blir till att panga massa AK5a.
Jag hade väl tänkt mig så att efter lumpen så jobbar jag i 6månader eller något o bor hemma o bara sparar pengar (förutom nån enstaka högtalare eller receiver då
Hmm... lunch, annars funkar ju alltid Burger King?
[/quote]
Jo ja vet att det känns lite budget och det är det nog =) men det är ju iaf en början. får väl sälja vidare högtalarna sen och behålla förstärkaren. Och nu helt utan förvarning så ska vi visst renovera större delen av övervåningen och göra kontor nere. Så på så sätt har ja övertalat mor min att ja får göra vad ja vill inne i det nu såkallade hang out-rummet. så nu blire fan att planera. om ja nu köper MacBooken så kan ja koppla den till projjen och allt det och fixa iordning nya möbler. kanske nån nice soffa och mörklägga hela rummet så har man fan ett nice biorum. farsan är ju ganska händig när det gäller att måla och bygga så han fixa hela rummet om det är så tills ja flyttar in elektroniken. så ska ja också inskaffa en Airport Extreme så ja kan surfa trådlöst med MacBooken. men kommer nog inskaffa datorn när nya leopard har kommit. verkar riktigt lovande. skulle komma nångång i Mars ryktas det om. Kommer slänga ut en ###### massa pengar snart känner ja. Fast ja fick ju lov att sälja massa fonder och aktier nu när det lilla raset kom så ja måste väl hitta nått pålitligt så det kommer in pengar där också så ja inte står still. Fan när mina fonder som ja köpte på skoltiden väl börjat gå upp som fan så kommer nå ###### skit ras och gör att man måste sälja. tråkigt som fan.. men ja tror fan börsen är påväg upp igen och det är ju dags att köpa nu medans priserna är låga. sen så måste ja få igång rydis så vi kan fortsätta med företaget. han är så ###### seg
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
14 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?